Uitzonderlijk lang ??

Mijn zoon was toen 74,2cm en mij dochter 73,5cm. En mij word vertelt dat hun al vrij lang zijn.....dus jou zoon is waarschijnlijk wel super lang ja.

wij zijn vandaag ook naar het cb geweest.
iris weegt 8130 gr en is 70 cm lang. ze is nu 6 maanden, 3 weken en 1 dag.

woensdag weer naar het azm voor de heupjes

groetjes petra

groetjes petra

Hoi,

Hier nog zo'n lang end, maar bij het Cb vonden ze dat ook niet gek met een mama van 1.86 en een papa van 1.94! Tessa is nu ook 7 maanden en een week oud, is 74 cm lang, maar niet zo zwaar voor haar lengte, ze weegt nu 7375 gram, mijn manneke was vandaag nog ff naar het weeguurtje geweest...
groetjes

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

hallo,

mijn zoontje is het laatst gemeten met 5 maanden en drie weken op 8-2-07 en toen was hij al 72 cm, en   8955 gr. hij is met 7 maanden alleen gewogen, hij is nu 8 mnd en natuurlijk nog meer gegroeid op hetCB zeiden ze ook dat hij heel erg lang is!! vondt ik wel grappig aangezien ik maar 1,54 m ben en mijn vriend ook niet zo heel lang is.
en toevallig ben ik vandaag met mijn dochter naar de kinderarts geweest ze is 5,5 jaar en ze was net 105 cm en 15,7 kilo echt een mini meisje dus.
Kan haar "kleine"broertje haar later wel goed beschermen!!!

groetjes Ellen

hoi hoi

ik ben vandaag ook geweest:

Fabio is nu bijna 8 maanden (op 1 week na)
Hij weegt 9930 gram
Hij is 73,5 cm

Groetjes van Cissy

hoi hoi

wauw wat een lange kindjes,,,

sophie is daarentegen slank en qua lengte gewoon...of mischien wel aan de kleine kant als ik het zo lees..

met 7 maand was ze 68,5 cm en 7070 gram

liefs tobi

Terug
Bovenaan