Update Lydia

jemig jullie hebben het flink voor de kiezen zeg!
ben heel benieuwd wat de HA morgen zegt en hoe snel jullie bij een KA terecht kunnen, anders even flink aandringen hoor!

Suc6!!

Liefs Jenneke mv Ivar

Ach, wat sneu zeg!!
Kan me voorstellen dat je een beetje uitgeblust bent!

Hopelijk weten ze snel wat het is en kunnen ze er iets aan doen!

Sterkte ermee!

Liefs Annemarie

Och wat een ellende, hoe is het bij de huisarts gegaan, ben je al iets wijzer?

Het is zo zielig voor die kleintjes, ze voelen zich zo rot, zeker als ze helemaal onder zitten, Tess begon dan echt heel zielig te huilen. En die jeuk, dat is ook wat, je kan niet zeggen niet krabben, want dat begrijpen ze nog niet. Pfff... ik hoop dat jullie snel een oplossing hebben.

Liefs Nanda

Ah gossie, wat erg zeg voor je kleine vrouwtje........... Hopelijk worden jullie snel wijzer en weten jullie wat er aan de hand is, dan kun je tenminste wat doen!!

Tot die tijd, heel veel sterkte en beterschap gewenst!!!

Liefs
Susan

Zo, we zijn er weer! Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal! Kreeg zonder er om te vragen een verwijsbrief voor de kinderarts, ben daarna naar de poli hier gereden en daar kan ik morgenochtend om 9 uur al terecht! Was wel bijzonder dat er zo snel een gaatje was, anders had het heel lang geduurd, maar ws was er dan in Ede wel eerder plek geweest, maar dit is wel heel lekker dichtbij.
Heb net met het KDV gebeld, en officieel moet ze een ruildag binnen het contract inhalen, maar dat loopt over 3 weken al af en er is eigenlijk geen plek voor een hele dag behalve de vrijdag maar dan komt ze dus al. Maar heel misschien mag ze dan morgenmiddag gewoon komen en dan een keer een woensdagmiddag extra, is ook veel makkelijker met slapen, want ik moet haar daar nog steeds zelf op bed komen leggen. Maar dat hoor ik vanmiddag. Ik hoop het wel want ik heb mijn tijd ook hard nodig: moet uiterlijk komende week een stapel boeken definitief brengen naar de Koninklijke Bibliotheek in Den Haag die ik al ruim 3 jaar leen. Dus die boeken moet ik eerst nog even goed doorspitten op bruikbare info. En dat terwijl ik dus eigenlijk helemaal op ben.
Maar goed, morgen horen jullie meer!
Groetjes, Rianne en Lydia

even up voor de mensen die geen tijd hebben om alle berichten te lezen. De ene keer lijkt het hier wel uitgestorven en een andere keer is iedereen flink op dreef. geen peil op te trekken hier...
Ik ga maar eens een lijst met bijzonderheden van mijn moppie maken, om morgen goed beslagen ten ijs te komen.

Zo Lydia ligt in bed na een ochtendje polikliniek en apotheek...Even uitrusten om vanmiddag naar het KDV te gaan.
Ze begon al lekker daar, zowel voor als tijdens het bezoek een giga-poepluier, dus kon mooi na afloop het eerste potje vullen voor het lab
Hij heeft haar uitgebreid bekeken, en ik mocht rustig mijn verhaal doen. Omdat haar vader het ook een heel klein beetje heeft bij koud weer, is zijn diagnose voorlopig Eczceem, met daarbij de opbeurende boodschap dat het ooit wel wat minder kan worden, maar dat ze het altijd wel zal houden. Heb 4 verschillende gigantische tubes zalf met herhaalrecepten meegekregen dus dat wordt smeren...Kan ik alle andere potjes, tubes en flessen met Zwitsal, Natusan, WEleda en weet ik wat allemaal de kliko in mikken... In bad met een beetje Balneum olie, en meer niet.
HIj denkt niet dat ze een allergie heeft: eczeem kan voorkomen icm een allergie, maar het grote publiek is daar meer van overtuigd dan de artsenwereld zelf. Voor de zekerheid gaat hij wel bloed en ontlasting onderzoeken op allergie en parasieten, maar hij verwacht daar verder niets van.

Na bij de kinderarts alle papierwinkel afgehandeld te hebben en het eerste potje poep gevuld te hebben, gingen we dus bloed prikken. Ze deden liever mij dan haar zeiden ze, tot ze hoorden dat ik als kind menig laborant blauwe scheenbenen heb bezorgd.
Ze waren met zijn tweeen, maar konden in de armen geen goede ader vinden dus in de vinger geprikt en toen druppel voor druppel! Ze vind het niet leuk, ondanks de hondenkaart die ze kreeg...

Over 2 weken wordt ik gebeld voor de uitslagen en over 4 weken wil hij haar weer terug zien. Dus we zullen maar aan het smeren gaan en het verder maar eens afwachten...

Terug
Bovenaan