Update Lydia

och arm schaapje (Lydia en haar moeder )
wel fijn dat het zo'n vriendelijke KA was!! en balen dat het wrs eczeem is...
ben benieuwd hoe het gaat met de zalf, hopelijk heeft ze vanmiddag nog lekker gespeeld op het KDV?

en jij Rianne, misschien stom hoor, maar kun je Lydia niet een middag naar iemand toebrengen zodat je wat bij kan slapen? ik weet niet hoe makkelijk Hans de zorgen over kan nemen, maar alleen moeder zijn is al zo zwaar als je kindje zolang niet fit is, maar dan die scriptie nog!! en als je die boeken volgende week in moet leveren...

hopelijk gaat het snel wat beter met jullie allemaal!

Liefs Jenneke mv Ivar

Hoi Jenneke,
Bedankt voor je lieve woorden. Eigenlijk ben ik best bevoorrecht: Hans is op woensdag altijd vrij en in het weekend, en dan 'zadel' ik hem met Lydia op, en op vrijdag gaat ze dan nu tijdelijk naar het KDV. In principe redt hij zich prima met Lydia, en zijn het dikke maatjes, maar ik zorg op die dagen toch nog wel een hoop voor haar. Gelukkig slaapt Lydia meestal vrij lang ' s ochtends,  op  de vrije dagen haalt ze 10 uur regelmatig! En voor half 9 komt ze eigenlijk nooit. En ik ga  's middags nog wel eens even liggen met haar.  Nadeel is wel dat hij altijd laat thuis is savonds en er dus eigenlijk gene bruikbare uurtjes meer op de avond zijn. Maar zolang ik die scriptie niet af heb ligt er zo'n druk op mij dat ik gewoon niet fit kan worden. Komt bij dat ik een vorm van reuma heb die erge vermoeidheid met zich meebrengt, dus dat verandert eigenlijk niet maar zo. Ben onderhand wel gewend om altijd moe te zijn, maar baal daar wel van...Hoop dat als ik ooit klaar ben ik beter tot rust kan komen. Mijn probleem is dat ik als journalist in hart en nieren het best functioneer als er een deadline in zicht is, en die is er met zo'n eindscriptie dus niet... Ja, 1 september 2008, anders kan ik niet meer afstuderen als doctorandus en moet ik een nieuw systeem in.  Maar dat is dus nog ver weg, en heel wat maanden collegegeld...
Maar goed, ik duik het bed maar eens in, hopen dat ik morgen weer wat fut heb en wat discipline kan opbrengen. Ik vind er ook helemaal geen bal meer aan, ook al studeer ik af op mijn favoriete Tsjechie,  sinds ik zo'n heerlijk moppie om me heen heb, dat maakt het ook wel wat lastig
Groetjes, Rianne en Lydia

Terug
Bovenaan