Update negatieve test toch zwanger?

Lieve iedereen, in de vorige post dacht ik zwanger te zijn. Twee negatieve testen gehad. Langs huisarts geweest die niets kon voelen en zei dat ik het moest afwachten. Ik zou in ieder geval niet zwanger zijn. Ik voel me echter wel zwanger. Het kindje zou van eind Jan begin feb zijn. Ik bedacht me, als ik nog twee weken het aankijk wordt die buik vanzelf dikker… of niet. Beoordelen jullie maar. Er zit 15 dagen tussen de 1e en de 2e foto. Sinds ik bij de huisarts ben geweest dacht ik steeds iets te voelen. Maar besefte me ook dat het ook allemaal in me hoofd kan zitten. Immers negatieve test en huisarts die zegt van niet. <br />Echter de laatste twee dagen voel ik het steeds sterker en kan ik het ook zien. Het zou een behoorlijk groot wonder zijn als het wel zo is met mijn medische achtergrond. Het zou ook heel erg gewenst zijn. Ben benieuwd wat jullie van die buik vinden. Ik ga in ieder geval volgende week weer terug en anders idd rechtsteeks naar een verloskundige. https://postimg.cc/34jGtJRy<br />

Dikker wordende buik kan meer oorzaken hebben dan een eventuele zwangerschap. Terug gaan naar je ha, en als hij kan bewijzen dat het geen zwangerschap is (echo / bloedtest / urinetest) dan vragen om verder onderzoek

Ik zou idd ook terug gaan naar de HA en een bloedtest of iets anders eisen, wat hierboven gezegd word een dikker wordende buik kan ook iets anders betekenen en soms niet altijd iets goeds. Dus iniedergeval goed na laten kijken! En het kindje voelen in je buik zou nog wel heel erg vroeg zijn. Hopelijk ben je gewoon lekker zwanger! Succes..

Bedankt voor jullie reacties. Ik zou dan zo'n 19 weken zijn. Dat is volgens de app niet vroeg if internet. Ik heb inmiddels ook een filmpje waar hele duidelijk op mijn buik bewegingen te zien zijn. Ben zelf dan wel benieuwd wat dat anders nog zou kunnen zijn. Met dit filmpje laat ik me in ieder geval niet meer afwimpelen.

Als je 19 weken zwanger zou zijn. Heb je al een compleet kindje in je buik dus ik zou de vk bellen en dan zsm een echo inplannen. Snap niet dat je zwz zo lang heb gewacht. En gewoon test doen idd. Als er op echo niks te zien is wat lijkt op baby kun je zo weer ha bellen

Terug
Bovenaan