Lieve iedereen, in de vorige post dacht ik zwanger te zijn. Twee negatieve testen gehad. Langs huisarts geweest die niets kon voelen en zei dat ik het moest afwachten. Ik zou in ieder geval niet zwanger zijn. Ik voel me echter wel zwanger. Het kindje zou van eind Jan begin feb zijn. Ik bedacht me, als ik nog twee weken het aankijk wordt die buik vanzelf dikker… of niet. Beoordelen jullie maar. Er zit 15 dagen tussen de 1e en de 2e foto. Sinds ik bij de huisarts ben geweest dacht ik steeds iets te voelen. Maar besefte me ook dat het ook allemaal in me hoofd kan zitten. Immers negatieve test en huisarts die zegt van niet. <br />Echter de laatste twee dagen voel ik het steeds sterker en kan ik het ook zien. Het zou een behoorlijk groot wonder zijn als het wel zo is met mijn medische achtergrond. Het zou ook heel erg gewenst zijn. Ben benieuwd wat jullie van die buik vinden. Ik ga in ieder geval volgende week weer terug en anders idd rechtsteeks naar een verloskundige. https://postimg.cc/34jGtJRy<br />