Update negatieve test toch zwanger?

Tjonge, wat een verhaal zeg! Vervelend dat je HA je niet serieus neemt. Ik zie ook duidelijk dat je buik gegroeid is tussen de twee foto's. Een echo lijkt me inderdaad geen overbodige luxe. 

Succes! Ik hoop voor je dat er een gezond kindje in je groeit

Ja, bizar toch? Ik zie, wat het ook is, nu ook echt regelmatig mijn buik laten bewegen. Iedereen om me heen ziet het ook om me heen. Ik hou iedereen sowieso op de hoogte.

Ik heb je foto gezien en je ziet wel een enorme verschil, ik ken iemand en zij had ook zwangerschapssymptomen en een opgezwollen buik. Ze liet testjes doen en ze had blijkbaar lactose alergie. Hebben ze mischien bij jouw wel
Alergie test gedaan.

Ik zie idd ook verschil tussen de foto's 
Ik zou gewoon een verloskundige bellen en het verhaal uitleggen en een echt laten maken.

Ik zie niet perse een "zwangere" buik, maar dat hij een stuk meer opgezet is dan voorheen is wel te zien. Dit kunnen ook kenmerken zijn van darmproblemen of voedselintoleranties..
Mogelijk morgen de verloskundige bellen voor een echo? Als je daadwerkelijk al 19 weken bent zul je wel snel terecht kunnen omdat de ook de medische echo snel ingepland moet worden! Succes!

Groot verschil maar kan verschillende redenen hebben. Indd een echo laten doen en als die negatief is terug naar de huisarts.

Als je zelf overtuigd bent dat je zwanger bent, maar het is niet zo dan kan het ook schijnzwangerschap zijn. En je darmen die je ziet bewegen.

Ik hoop dat je snel geholpen of doorverwezen wordt!! Rot dat je hier zo onzeker van word nu, volg je gevoel en idd wat de meeste al zeggen bel de HA terug of een verloskundigepraktijk die willen je vast helpen.

Terug
Bovenaan