Update negatieve test toch zwanger?

Kind van jan/feb: eisprong, dus nu circa 19 weken.

Ik zou idd zelf naar de verloskundige gaan. Je wil het toch zeker weten, en een echo is het enige wat je zekerheid gaat geven. Ik voelde mijn kindje idd ook met 19 weken, maar je moet uitkijken dat je niet in een tunnelvisie belandt. Zolang je niets zeker weet, heb je eigenlijk nog niks.

Bespreek het met de verloskundige, betaal eventueel zelf 30/40 euro voor een echo, zodat je het óf af kunt sluiten en terug kunt naar de huisarts, óf zeker weet dat je wel zwanger bent.

Succes!

Ik had het beter kunnen omschrijven. Het kan alleen van eind januari begin februari zijn. Ik wist simpelweg niet goed dat ik misschien zwanger ben. En ik heb dus vrij laat toen mijn vermoedens groter werden twee keer een test gedaan en toch ondanks negatief naar de huisarts gegaan. Die zei dat ik niet zwanger was en heeft mij dus eigenlijk weggestuurd. Dus ik werd daar weer twijfelachtig en onzwkr van. Dus snap dat sommige van jullie geen referentiekader hebben waarom ik zo lang zou wachten, maar jullie kunnen ook niet in mijn leven kijken en hoe het ontstaan is. Daarbij waren de mensen die ik het vertelde erg sceptisch en soms ook afwijzend. (Niet zijnde partner) Zij konden het ook niet geloven...
Ik was eigenlijk vooral benieuwd wat jullie van de buik vinden met de link die ik gaf. Ik heb nu bijna geen twijfel meer en nu ik een filmpje heb waarop iedereen heel goed kan zien dat het beweegt durf ik ook terug te gaan.
Aldus.

Ik zou gewoon met dit verhaal naar een verloskundige gaan. Eén echo en je weet het 100% zeker :) succes en misschien gefeliciteerd! Je buik ziet er wel uit als zwanger inderdaad.

Ik herken je verhaal ten dele. Bij mij bleef ik klachten houden, ondanks negatieve zwangerschapstesten en negatief bloedonderzoek. Na een tijdje weer een zwangerschapstest gedaan en die was toen wel positief. Vandaar mijn vraag of je onlangs nog een test hebt gedaan.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Oh idd ik las het verkeerd, ik dacht dat je bedoelde dat je uitgerekend zou zijn eind Jan begin feb. Maar je bedoeld toen moet het verwerkt zijn ? dan kan je het idd al voelen, je buik lijkt ook op een zwangere buik. Google ook eens schijnzwanger. Alleen als er echt niks uit een echo of iets komt dan. Heel veel succes!

Sorry ik las het verkeerd. Ik zou idd naar een verloskundige gaan. Die kunnen je het beste helpen of bellen en je verhaal doen. Kijken wat hun ervan denken. Succes !

Terug
Bovenaan