Update operatie (voor de geinteresseerde)

Pfoe...wat een verhaal zeg! Ik vind het echt heftig...en al helemaal belachelijk als dit niet vergoed zou worden!

Heel veel sterkte de komende tijd, voor de operatie maar ook om een plekje te zoeken voor emoties die hierbij loskomen.

Liefs,
Patty

Pfoe...wat een verhaal zeg! Ik vind het echt heftig...en al helemaal belachelijk als dit niet vergoed zou worden!

Heel veel sterkte de komende tijd, voor de operatie maar ook om een plekje te zoeken voor emoties die hierbij loskomen.

Liefs,
Patty

Joh wat een toestand zeg, had je hier inderdaad de laatste maanden al te vaak gemist! Je was er echt eentje van de trouwe kliek!

Denk om jezelf, en succes meid!

Liefs Wendy

hoi Esmee

Wat een verhaal zeg.
Ik had er het een en ander over opgezocht en wel gelezen dat het behoorlijke impact kan geven voor je lichaam maar geen idee dat het ook gevolgen kon hebben voor eventuele verdere toekomstplannen.

Ik wil je heel veel sterkte wensen en blijf intuusen wel genieten van je gezinnetje.

groetjes
Bianca mv Lorenzo en Isabeau.

hoi Esmee,

Ik schrik van he verhaal joh! Ik wist wel dat je complicaties had na je bevalling maar dat het zo heftig was.

Meid ik wens jou heel veel sterkte en ik hoop dat alles weer snel goed komt!!!

veel liefs
Marielle

Bedankt voor jullie lieve reacties..

Noor78:

De operatie die ik moet ondergaan valt onder esthetische chirurgie, want meestal wordt dit gedaan bij mensen die hun buik gewoon niet (meer) mooi vinden. Dus zonder medische redenen. Maar dan is er niks mis met hun peesplaat, maar trekken ze de boel overal gewoon strak.

Bij mij is het dus wel een medische indicatie en moet ik zelfs deze operatie ondergaan wil het geen gevolgen hebben voor mijn verdere gezondheid. De operatie is, wat ik er nu van weet, in grote lijnen hetzelfde. Echter heb ik de complicatie dat mijn peesplaat stuk is en gerepareert moet worden en ik dus, met die ritssluiting straks van borstbeen tot schaambeen en overdwars niet echt de schoonheidsprijs zal winnen. Maar ik geloof wel dat de chirurg, als hij toch bezig is, mij met een enigzins nette en aantoonbare buik weer de deur uit schuift ;-) (teminste dat hoop ik!).

Maar omdat het dus een correctie is van de buik(-wand), dus het verbeteren en mooier maken van de buik, valt het onder esthetische chirurgie.

Ik heb het geluk dat ik door huisarts ben doorverwezen naar gynaecoloog, en de gynaecoloog heeft me met de medische indicatie doorverwezen naar een plastisch chirurg. Zij moeten dus de verzekering door middel van een brief overtuigen dat dit medische noodzaak is. Maar dat heeft nogal wat voeten in de aarde.. Het is een enorm dure operatie van een paar duizend euro, en daar zit een verzekering niet zo op te wachten.

Hopelijk krijgen we ze overtuigd.. anders laat ik mijn chef ook schrijven omdat ik nu dus mijn werkzaamheden niet mag en kan uitvoeren. Komt vast goed..

Liefs,
Esmé

...komt idd vast wel goed!
Maar jeetje meis, je krijgt het wel voor de kiezen zeg. Er is je veel gebeurd sinds je een tweede kindje wilde. En wrang dat je eventuele wens voor een derde zo stop gezet wordt. Ik hoop dat het je lukt alles goed te verwerken en dat je over een tijdje weer compleet gelukkig rond kan stappen. Met zo'n prachtig gezin zal dat vast wel lukken.

Heel veel sterkte en liefs Stephanie

Amai Esmé! Wist niet dat het zo'n zware operatie zou worden... Niet echt iets om naar uit te kijken.
Knap dat je nog positief kan blijven hoor. En wat je zegt: straks heb je weer een buikje als een jong ding!
En natuurlijk vergoeden ze dit. Wat denk je wat het kost als jij een hernia krijgt?? Lijkt me heel vreemd als je dit zelf moet gaan betalen.
Als dat zo is gaan wij met de pet rond hoor ;o).

Liefs en sterkte,

Tessie

Terug
Bovenaan