Update operatie (voor de geinteresseerde)

Ongelofelijk..... wat een situatie. Je lichamelijk zo ellendig voelen en dan inderdaad je wens voor een derde kindje moeten opgeven. Je hebt al zoveel moeten doorstaan. Ik hoop maar dat het in ieder geval met de verzekering wel goed komt. Ik begrijp dat je opziet tegen de operatie. Ik hoop dat je je na deze operatie dan eindelijk wel weer goed gaat voelen.

Heel erg veel sterkte met alles.

Liefs van Sascha.

Jemig Esmee, wat een verhaal! En wat een moeilijke beslissing.....Even kiezen....Tjemig dat valt echt niet mee! Ik vind je wel heel sterk overkomen hoor in je verhaal! Maar lees zeker tussen de regels door dat het heel heel moeilijk is!
Gelukkig heb je een lief gezin! En dat is waar je voor gaat! Ik wens je ontzettend veel sterkte en kracht voor straks voor de operatie, maar ook met het accepteren van de beslissing. Wij denken aan je!

Liefs Hanneke

Wat vreselijk voor je zeg! Een keuze die eigenlijk geen keuze is.
Heel veel sterkte de komende tijd. Ik ben blij te lezen dat je een goede achterban hebt. Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen om te maken.
Liefs Nelleke

he bah wat vervelend allemaal weer, hopelijk gaat het nu allemaal snel zodat je over een tijdje optimaal kunt genieten van je gezinnetje zonder al die stress.

Liefs sandra

Wat een gemengde gevoelens zul je hebben!!

Tuurlijk, je hebt 2 prachtige kinderen maar als er een wens voor een derde is..
En, je gezondheid, bedoel; dat is toch een van de belangrijkste dingen in het leven!
En als je dan alles opzij moet zetten voor je gezondheid is dat even slikken maar ook weer erg belangrijk.

Ik hoop voor je dat je na de 23ste meer weet en dat de verzekering betaald. Ik vind dit echt een medische oorzaak, jij kan er toch niks aan doen wat er met je lichaam gebeurd is.Alsof je hierop zit te wachten en voor je lol onder het mes moet.

Fijn dat alles goed gaat met Gwen en Kay.
En dat Kay een echte grote broer is voor zijn zusje!

Heel veel sterkte met de gang naar de operatie toe, er zullen nog een hoop spannende tijden komen.

Liefs Elise.

hey meis,

wat een verhaal zeg....zit je ook niet mee....

wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen met alles....

en wens je ook alle kracht en steun toe die je nodig hebt in deze tijd....

Liefs Denise

Terug
Bovenaan