update zwangerschap....

hallo meiden

ik ben vandaag ook weer naar de vk geweest
bloeddruk 10/110.
gewicht niks aangekoemen.nog steeds 7 kilo lichter als voor de zwangerschap.
kindje schatten ze rond de 6,5 a 7 pond
was een klein stukje ingedaald.
nog 4 weekjes te gaaan.
volgende week moet ik weer terug
heb nu ook veel harde buiken en pijn onderin de buik maar geniet nog steeds lekker van de bewegingen

xxxxx sandra

Ben net terug van bezoekje aan VK.
Bloeddruk 120/80 (heb ik eigenlijk de hele zwangerschap al)
Gewicht was schrikken..in 2 weken 5kg aangekomen!! Ik was tot nu toe 8 kg aangekomen en nu dus totaal 13kg en ik moet nog 5 weken. Bij mijn eerste was ik totaal 12kg aangekomen  Ik baal verschrikkelijk.
Ben al niet de lichtste. Mijn man schrok toen ik vertelde wat ik nu weeg. Ik zeg het jullie dus maar niet.
Verder lag de kleine goed met het hoofdje in het bekken.
Hartje klonk prima.
Buik nu 35cm. Gewicht van de kleine weet ik niet. Heeft ze niets over gezegd dus zal wel goed zijn.

Ben net in zh geweest voor ctg.
Heb een uur liggen klooien met app en echo.
linker dame goed waarneembaar rechts niet. Net een slangemens, lag in een soort van s-bocht, kon ook hartje niet goed vinden met echo.
EINDELIJK, twee hartjes, mocht er gelukkig na 5 min mee ophouden, was niet leuk vandaag!!
Morgen volgende poging en bespreking.......

Groetjes Bertine

Ik mocht vandaag weer voor controle
Weinig nieuws onder de zon. Ben 1 kg aangekomen.
Mijn bloeddruk was 120/65 keurig dus.
Verder liet ze even met een pop zien hoe onze uk nu ligt. Ook liet ze verschillende houdingen zien die onze uk kan aannemen in de buik. Erg lenig dus. Verder vertelde ze dat als je je baby net na de geboorte in een doek legt en de punten bij elkaar   doet de baby weer helemaal gaat liggen zoals in de buik. Beetje tummy tub idee zeg maar. We hebben gelijk afgesproken dat we dit dus na de bevalling even gaan doen..........

vandaag weer naar de vk
bloeddruk was nu weer goed, 125/65
buik was 36 cm
maar kindje ligt nog in stuit

Terug
Bovenaan