Update

Tijdens de vorige IUI's, ook na pregnyl, werd ik idd op dag 12 al ongesteld. Vandaag is het dag 14, maar nog steeds niet de officiele testdag volgens het ziekenhuis. Zit er dus precies middenin!
Zelfs die keer dat ik vals positief testteop dag 14, was de test een stuk lichter dan nu.
Toch blijft het me dwars zitten dat de kleur zo vaag blijft... Stom hè?

Bij een ander altijd goede raad van 'een streep is een streep' enzo, maar bij jezelf is het toch ineens heeeeel anders, haha!

Zit me ineens af te vragen of de pregnyl ook bij zwangerschap nog langzaam wordt afgebroken... Dat zou de gelijkblijvende kleur kunnen verklaren. De pregnyl verdwijnt langzaam en mijn eigen hcg neemt langzaam toe, dan zou niveau een paar dagen gelijk blijven.
Of zou dat zo niet werken?

X

sorry schat ik zou het niet weten.
heb wel blauwe duimen ;-)
Hoop echt dat t nu zo is voor jullie.

Ben echt benieuwd. t is jullie gegund.

Er is goede hoop dus daar gaan we dan maar van uit.

succes nog even met de spanning.

liefs

Daar zou idd wel eens iets in kunnen zitten......l het is zo is zo positief dat het nu 14 dagen later is en er nog geen ongi is en ook geen witte test.

Ik snap je terughoudendheid en heb dat zelf ook gemerkt. Je durft het gewoon niet te geloven uit zelfbescherming. Kan je het zh niet bellen voor advies?

Als hij de komende dagen positief blijft dan kan he toch bijna niet anders dan dat je zwanger bent, toch?

Ja dat is wel zo. Als het nu gelukt is, verdwijnt het hcg niet helemaal. Dat had ik bij de tweede ook. En daar was ik van overtuigd dat het een verloren rondje was.

Hey Daycey,

Dat begrijp ik, maar bedoelde meer van: hij zou dan nu 1-2 weken aangeven en vanaf zaterdag 2-3. Als het hcg dan toeneemt is het makkelijker af te lezen dan die streepjes vergelijken...

Maar super spannend hoor!!

Hoop echt dat je over 8 maandjes een kindje in je armen mag sluiten!

Oh, op die manier, haha! De clear blue test gaan we zaterdag gebruiken.
Als ik dan nog niet ongi ben, maken we ook het filmje voor babyboom over het testen. Daar worden we trouwens niet op tv gevolgd, maar wel op de website!

Verder nog niet eens een kleurtje in de afscheiding hier. Meestal heb ik dat een dag of twee voor mijn ongi. Trouwens totaal geen afscheiding al een paar dagen.
Behalve een ongigevoel en erg gevoelige borsten (lijkt elke dag wel erger te worden) gelukkig geen misselijkheid oid. Maar ja, die eerste twee heb ik voor een ongi ook altijd, al doen mijn boobies wel erg zeer op dit moment.

Net mijn moeder op bezoek en ik moest zo mijn best doen om niets te zeggen! Ik wil het eerst zeker weten voor ik andere mensen blij ga maken.

Was het maar vast zaterdag.....

@beauty, ik wil het ziekenhuis maandag pas bellen als ik geen duidelijkheid heb. Officieel mag ik zaterdag pas testen, dus zullen ze zeggen dat ik gewoon zaterdag nog eens moet testen.

Het klinkt echt zo veelbelovend! Mijn borsten gingen toen ook steeds meer zeer doen :)

Laat het maar snel zaterdag zijn!

Jeetje Daisy wat maak jij het spannend zeg! En irritant dat die testen zo licht blijven, maar je bent er nog nooit zo dicht bij geweest als nu.

Ik weet helemaal niet hoe dat gaat maar krijg je vanuit het ziekenhuis nu ook nog een bloedtest ofzo om te zien of je zwanger bent? Stel dat je maandag nog niet ongesteld bent.. Wat we natuurlijk allemaal hopen!! Heb geen idee (gelukkig) hoe dat gaat in het ziekenhuis traject.

Liefs Rianne (jan mamaclub)

Terug
Bovenaan