Update

Ja, mijn vriend denkt iets donkerder dan gisteren, maar volgens mij dezelfde kleur.
Maar goed, zit nu 9 dagen na de laatste spuit en 15 dagen na IUI. als ik overtuigend niet zwanger was geweest, had de test veel lichter of negatief moeten zijn, volgens mij.

Morgen de digitale en aan die uitslag houd ik me vast!

Liefs Daisy

Oh wat spannend. Toen je IVF niet doorging, typte ik al: 'misschien met het wel zo zijn en heb je die IVF niet nodig". Ik hooooooop zoooooo dat dat inderdaad zo is! Ik duim.

Alleen vroeg ik mij af, horen er geen 14 dagen tussen IUI en test te zitten als betrouwbare testtermijn?

gr.
Wenser

Hey Wenser!

Dat typte je iid. Een vooruitziende blik, haha!

Ik heb na de IUI nog 2x pregnyl gespoten, daarom houdt het ziekenhuis voor de zekerheid een extra marge aan van 2 dagen.

Het begint heel langzaam tot me door dringen dat er waarschijnlijk gewoon GEEN ivf meer nodig is!

X

Ik snap dat je hyper bent! Het kan nu toch bijna niet meer misgaan.... Morgen heb jij een knaltest let maar !

Hoi,

Een tijd geleden schreef ik hier ook mee en kan het niet laten hier nog steeds mee te lezen. Zo heb ik dus je verhaal gevolgd Daycey en ik duim heel hard voor je! Iedere ochtend kijk ik gelijk even of je al nieuws hebt en tot nu toe ziet het er dus heel hoopgevend uit! Ik duim voor je dat je morgen een positieve test hebt. Het is je zo gegund!!!

Hoi,

Ik sluit mij aan bij Sabien1982. Ik ben van het oktober forum en lees af en toe nog mee. Heb hier 4 maanden mee geschreven toen.Ik hoop het zo voor je meid. Kijk iedere dag even of het al zo is:). Ik duim heel hard met iedereen mee.

veel liefs Patricia

Hey,

Ik sluit me aan bij Sabrien1982 en Steenbok27. Een paar maanden geleden schreef ik hier ook, maar ben inmiddels zwanger. Toch kan ik het niet laten om jou verhaal te blijven volgen. Wat heb jij veel moed en kracht, ondanks de vele tegenslagen! Respect!

Ik hoop daarom zo dat jij morgen die knal-positieve-test in je handen hebt! Ik wordt er zelf al een beetje hyper van. Ik hoop het zo voor je.

Liefs Maartje

Terug
Bovenaan