Vaag....

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Vandaag nog een lekker dagje vrij en dus enorm aan het genieten van het mooie weer maar wil toch even iets kwijt:

Zoals jullie weten heb ik afgelopen maandag m'n eerste IUI gehad en ook sindsdien een enorm raar gevoel in m'n buik. Het lijkt wel een soort kram/beurs gevoel net boven mijn schaamstreek en het voelt alsof er aan getrokken wordt. Ook heb ik sinds de IUI enorme (eigenlijk helse) pijn in m'n rug (onderrug) Ik heb natuurlijk geen idee of het daar mee te maken kan hebben maar zo heftig heb ik het nooit, ook niet als mijn ongi eraan komt......

Gelukkig hebben de meeste van jullie geen IUI en misschien ook geen tips maar ik wou het even kwijt....

Fijne en zonnige dag allemaal. Liefs Lynn.

Hoi Lynn,

Wat vervelend zeg dat je zn last hebt van je buik en rug. Wie weet hoort het er wel bij...... Ik kan het je niet vertellen meid. Anders ff naar het zh bellen........

Geniet van het zonnetje!

Precies wat jij schrijft heb ik ook, maar ik heb geen iui...wel gek,...misschien toch teken van zwanger,...is wel super toevallig:)

Hey Lynn

Ook geen ervaring met IUI, maar wel zwanger zoals je weet.. ook ik heb veel buik en rugpijn.. dus wie weet meid! Zou toch te gek zijn:) Er is nog genoeg plek bij de november mama's dus hoop dat je snel aan kan schuiven:) Ga voor je duimen!

p.s. heerlijk he dat weertje!

hey Lynn

Volgens mij rommelt het alleen als er iets in werking is......maar dat is mijn idee hoor.
Heb je dit gevoel normaal ook na je eisprong? Kijk, nu heb je gewoon vette kans dat het bevrucht is dus wie weet is jouw buik wel een mooi huisje aan het bouwen daar van binnen-:)

Ik hoop het van harte meid!!!!!!!

ik heb wel even gegoogeld :)
je kan last krijgen van pijnlijke borsten en een opgezette buik.
en de eisprong kan door de iui wat pijnlijker zijn.
maar dit zegt dan nog niks..

uiteraard ben jij wel 1 van de eerste die nu eens zwanger mag worden..
ik duim voor jou!

@ja mama: ik kon er zelf niets over vinden dus dank voor het googelen ;-) Ik heb indd een heel opgezette buik maar geen pijnlijke borsten (nog niet) Mijn eisprong voel ik eigenlijk elke maand maar deze keer was niet pijnlijker dan anders.

@Mascha: tja.....dat zou mijn idee ook zijn maar goed....helaas zit er niets anders op dan afwachten maar dat gevoel in m'n buik is wel heel heftig hoor! Heb normaal gesproken nooit zo'n gevoel na m'n eisprong dus vandaar ook dit topic want dit gevoel is heel nieuw voor mij!

Bedankt ladies voor jullie reacties en uiteraard draaien mijn duimen ook overuren voor jullie! :)

Liefs Lynn.

Hoi Lynn,

Ook ik had steeds een zeurderige pijn in m'n buik en lage rugpijn, en ik bleek zwanger.....

Ik hoop zo voor jou dat het bij jou ook voortekenen zijn! Het is je zo gegund!

Veel succes meid!

Terug
Bovenaan