Vaag....

dat zelfde heb ik dus ook al 1,5 week lynn. hoop zo dat we beide zwanger zijn (natuurlijk hoop ik dat iederren gewoon zwanger is!!) we gaan ervoor meid. ik ben druk aanhet duimen!

Hey Lynn

Heb er zelf geen ervaring mee maar hoop dat het positief is en iets mooi in jou aan het bloeien is!!!!

Liefs Ram24

Hoihoi,

Bij of eigenlijk na de iui heb ik het idee dat ik alles sterker voel dan na een 'gewone' eisprong. Ook last van mijn onderrug ed. Helaas hier dus geen teken... Heb wel van mijn arts gehoord dat het normaal is dat alles wat anders voelt, omdat er toch van binnen wat 'gerommeld' wordt tijdens zo'n iui. De een reageert hier anders op dan de ander. Bij mij verdwijnt dat gevoel meestal pas een paar dagen voor mijn nod.
Als je het echt al hebt vanaf het moment van de iui, denk ik niet dat het een zwangerschap is, hoezeer ik het je ook gun! Voor de innesteling heeft plaatsgevonden, heb je nog geen klachten en zeker geen pijntjes ed.

Wat natuurlijk wel kan is dat de last van de iui langzaam is overgegaan naar DE kwaaltjes, haha! Dan lijkt het dezelfde last, maar heeft het daadwerkeijk een andere oorzaak.

Ik ga zo hard voor je duimen dat het raak is dit keer en dat ik geen gelijk heb!

Liefs Daisy

Zie nu dat mijn stukje wel erg negatief overkomt... uiteraard niet zo bedoeld!!
Ik hoop natuurlijk het allerbeste voor je, maar houd ook goed in je achterhoofd dat alles ook anders kan voelen door de iui. Deze heb je tenslotte ook nog niet eerder gehad.

Mijn duimen draaien op volle toeren voor je!

Liefs Daisy

Dat weet ik meid! Ik vat het ook helemaal niet negatief op hoor, ben alleen maar blij dat je mee denkt, jij hebt er (helaas) wel ervaring mee en ik hoopte al dat je even zou reageren. Ik heb vandaag ook zo'n gerommel in m'n buik.....zo'n opgezet gevoel.

Mijn collega heeft gister haar 2de IUI gehad en zij heeft vrijwel dezelfde 'klachten'. Het is ook nergens op gebaseerd maar zoals je zegt: dit is voor ons allemaal nieuw en beleef dit heel anders als een 'gewone' maand zonder IUI. Het blijft helaas afwachten!

Hoe is het met jou? Gaat het een beetje?

Liefs Lynn.

Gelukkig dat je het niet verkeerd opvat!
Een maandje rust doet me goed, zelfs geen ei opgezocht deze maand! Als het goed is heb ik afgelopen maandag of dinsdag mijn ei gehad, maar niets gevoeld of gemerkt.
Dacht dat een maandje rust echt een maandje zou zijn, nou niet dus, haha. Hoor om me heen verhalen van mensen die in de rustmaand zwanger zijn geworden, dus de hoop groeit alweer... Kan het toch niet helemaal loslaten, hoor, hihi. W gaan er beiden vanuit dat het niet echt veel is geworden. Mijn vriend heeft net als twee jaar terug een accute slijmbeursontsteking in zijn schouder, dus van klussen is ook niet heel veel terecht gekomen, dus de kans is deze maand nihil.
Voel me verder eigenlijk hetzelfde als altijd wanneer ik nog anderhalve week tot mijn nod moet. Denk trouwens dat deze wel eerder is dan de 27e, want heb nu geen hormonen om mijn LF te verlengen. Wordt ws 25 maart ofzo.

Op mijn werk goed nieuws, mijn baan zou voor 2 dagen verdwijnen, maar dat wordt ws maar 1 dag. Dat betekent dat ik niet op zoek hoef naar wat anders en dat scheelt alweer!

De moeheid zit er nog wel flink in, maar de opgewektheid is hier gelukkig weer helemaal terug!

Succes, meis, mijn duimen draaien overuren voor je!

Liefs Daisy

Hoi

Ja dat heb ik de eerst 2 dagen van een iui en daarna trek het gelijkelijk weg maar er blijft wel een klein druk en momenten van supper veel naar de wc op te plassen ppffff dikke knuff en al bij al is alles afwachten

Moelijk he, om er helemaal niet mee bezig te zijn?! Ik vraag me ook af of dat uberhaupt wel kan als de wens zo groot is.....Ben heel blij te lezen dat het weer beter met je gaat ondanks je nog aanhoudende vermoeidheid, misschien komt dat ook van alle spanningen van de afgelopen tijd.

Wat een goed nieuws van je baan, ik hoop echt dat je die ene dag gewoon kan blijven werken (behouden) Scheelt weer met zoeken naar iets erbij!

Vervelend dat je vriend weer een slijmbeursontsteking heeft, nooit gehad maar lijkt me behoorlijk pijnlijk en logisch dat zijn hoofd dan even niet naar 'klussen' staat. Tsja.....wie weet Daisy.....is een 'rust-maand' voor jullie ook een geschenk uit de hemel.....je weet het nooit helemaal zeker ook al acht je de kans nihil.

Toch hou ik je nod in de gaten ;-) Wens je vriend beterschap en ik wens je/jullie een heel fijn weekend. Wordt een lange, laatste week wachten. Haha!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan