Gelukkig dat je het niet verkeerd opvat!
Een maandje rust doet me goed, zelfs geen ei opgezocht deze maand! Als het goed is heb ik afgelopen maandag of dinsdag mijn ei gehad, maar niets gevoeld of gemerkt.
Dacht dat een maandje rust echt een maandje zou zijn, nou niet dus, haha. Hoor om me heen verhalen van mensen die in de rustmaand zwanger zijn geworden, dus de hoop groeit alweer... Kan het toch niet helemaal loslaten, hoor, hihi. W gaan er beiden vanuit dat het niet echt veel is geworden. Mijn vriend heeft net als twee jaar terug een accute slijmbeursontsteking in zijn schouder, dus van klussen is ook niet heel veel terecht gekomen, dus de kans is deze maand nihil.
Voel me verder eigenlijk hetzelfde als altijd wanneer ik nog anderhalve week tot mijn nod moet. Denk trouwens dat deze wel eerder is dan de 27e, want heb nu geen hormonen om mijn LF te verlengen. Wordt ws 25 maart ofzo.
Op mijn werk goed nieuws, mijn baan zou voor 2 dagen verdwijnen, maar dat wordt ws maar 1 dag. Dat betekent dat ik niet op zoek hoef naar wat anders en dat scheelt alweer!
De moeheid zit er nog wel flink in, maar de opgewektheid is hier gelukkig weer helemaal terug!
Succes, meis, mijn duimen draaien overuren voor je!
Liefs Daisy