Vaag....

Ja zeker een lange week! we zitten dicht bij elkaar dit keer, dus voor beiden spannend!

Fijne avond en weekend, ik duik lekker mijn bed in!

Liefs Daisy

Wat spannend zeg! je eerste IUI. Ik ga voor je duimen dat je zwanger bent in de eertse ronde.
Maar maak jezelf niet gek, Dan komt de klap extra hard als je niet zwanger bent. Begrijp me niet verkeerd. Ik hoop echt dat je zwanger bent. Ik ga heeel hard voor je duimen!!!

@proudmommy2: ik maak mezelf ook niet gek hoor, de teleurstelling zal wel groter zijn als anders maar goed......Natuurlijk hoop ik dat het raak is maar ik hou mezelf ook voor dat de kans klein is, puur uit zelfbescherming! We zitten iig nu in de mm van de IUI en gaan net zolang door met IUI of IVF totdat het raak is :)

@ja mama: ik had ook al gegoogeld en heb de info ff gelezen en het kan alle kanten op!

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga aan het werk. Fijn weekend!

Liefs Lynn.

Schat wil geen domper geven...

VAn mijn eerste heb ik de eerste 18 weken NIKS gemerkt. Af en toe had ik het idee: ben ik wel echt zwanger??? Ik moest echt heel vaak naar de echo's kijken.

Ik denk als je er veel mee bezig bent dat je vanalles begint te voelen omdat je er middenin zit.

Maak jezelf niet gek. Ik weet dat dat heel moeilijk is, want ik merk zelf hoeveel ik er bij een eventuele tweede mee bezig ben.....

Ik heb nu ovulatietesten gedaan afgelopen week, en weet in ieder geval al dat ik een eisprong had of heb of nog krijg (hihi). Maar daar heb je dan alles mee gezegd.

Vaak hebben we geen tijd of zin omdat het momenteel ontzettend druk is in ons leven. Dus ik ga er niet vanuit dat het snel raak is. Als het wel zo is..... GEWELDIG!!

Je hebt zowiezo maar een kleine kans om zwanger te raken elke maand....

Ik gun het je zooooo erg.

Laatst is een collega van me zwanger geraakt.... nou zeuren joh! En hier heb ik pijn en daar heb ik last van. Ik denk bij mezelf: ze zou eens hier mee moeten lezen... Hoeveel meiden hier alles ervoor over zouden hebben om de hele dag te kotsen enz.....

Ik wil je een hart onder de riem steken. Jou wonder is er, of komt er echt wel! eN ALS DE TIJD ER IS..... geniet ervan!!!!

Terug
Bovenaan