Schat wil geen domper geven...
VAn mijn eerste heb ik de eerste 18 weken NIKS gemerkt. Af en toe had ik het idee: ben ik wel echt zwanger??? Ik moest echt heel vaak naar de echo's kijken.
Ik denk als je er veel mee bezig bent dat je vanalles begint te voelen omdat je er middenin zit.
Maak jezelf niet gek. Ik weet dat dat heel moeilijk is, want ik merk zelf hoeveel ik er bij een eventuele tweede mee bezig ben.....
Ik heb nu ovulatietesten gedaan afgelopen week, en weet in ieder geval al dat ik een eisprong had of heb of nog krijg (hihi). Maar daar heb je dan alles mee gezegd.
Vaak hebben we geen tijd of zin omdat het momenteel ontzettend druk is in ons leven. Dus ik ga er niet vanuit dat het snel raak is. Als het wel zo is..... GEWELDIG!!
Je hebt zowiezo maar een kleine kans om zwanger te raken elke maand....
Ik gun het je zooooo erg.
Laatst is een collega van me zwanger geraakt.... nou zeuren joh! En hier heb ik pijn en daar heb ik last van. Ik denk bij mezelf: ze zou eens hier mee moeten lezen... Hoeveel meiden hier alles ervoor over zouden hebben om de hele dag te kotsen enz.....
Ik wil je een hart onder de riem steken. Jou wonder is er, of komt er echt wel! eN ALS DE TIJD ER IS..... geniet ervan!!!!