Vaak plassen

Ik ben rond de 5 week zwanger nu maar hoef niet vaker dan anders. Geen antwoord op je vraag maar misschien heb je er wat aan ?
 
Ik denk dat ik de komende dagen even moet afwachten. Met een cyclus van 28 dagen is morgen mijn NOD. Ik twijfel een beetje wat wijsheid is met testen. Ik heb de laatste tijd geen regelmatige cyclus. 
 
Tot nu toe had de app het aardig goed met de menstuatie. Wij hebben nu ook ovulatietesten gekocht dus die gaan wij zeker gebruiken.
 
Blondine, ik hoop dat je de ovulatietesten niet meer nodig hebt. Het vele plassen is er bij mij nog steeds. Het schommelt wel een beetje, de ene dag meer dan de andere. Ik heb overigens echt niet meer het gevoel dat ik zwanger ben. Laat die menstruatie dus maar komen. 
Ik kon me vandaag niet inhouden en wilde toch kijken wat een ovulatietest zou zeggen. Normaal zeggen ze dat je ook een positieve ovulatietest krijgt als je zwanger bent. Nou, bij mij was het streepje super licht en dat is niet goed bij een ovulatietest. 
 
Bij mij is het de ene dag ook meer dan de andere dag. Ik denk dat het bij ons ook niet gelukt is, heb last van een opgeblazen gevoel, dus dan maar wachten op de menstruatie helaas! 
Dat wist ik niet dat je die ook kan gebruiken. Wij hebben altijd wel een zwangerschapstest in huis liggen. 
 
Blondine, is natuurlijk ook niet helemaal betrouwbaar, maar ik heb dat wel eens gehoord van vrouwen die zwanger waren en nog een keer wilden testen, maar geen zwangerschapstesten meer in huis hadden. Toen hebben ze een ovulatietest gebruikt. De teststreep knalde toen bijna van het schermde af, zeiden ze.
Balen dat jij ook denkt dat het niet is gelukt. Ik voel eigenlijk helemaal niets buiten dat plassen. Dus ik denk dat ik weer een lange cyclus krijg. Ik heb wel de laatste dagen af en toe last van misselijkheid en gevoelige borsten, maar dat heb ik de laatste maanden altijd tussen mijn eisprong en menstruatie. Geen goed teken dus.
Zolang er geen rode druppels zijn, kunnen we blijven duimen voor elkaar.
 
Ik heb er geen ervaring mee sorry  alleen toen ik wat verder was tijdens   de zwangerschap  omdat de baby en alles tegen mijn blaas aan drukte .
Heb er ook nog nooit van gehoord in de beginnende  weken eerlijk gezegt. 
Heb je niet een blaas  onsteking misschien ? Dit hoeft niet altijd zeer te doen met plassen  namelijk 
 
Terug
Bovenaan