Vaarwel mijn kleine engeltje

Gisternacht is het toch mis gegaan.
Had onwijs veel buikpijn wat kwam en ging (bleken dus gewoon weeen te zijn). In het ziekenhuis zagen ze op de echo dat de baby's hartje nog wel klopte maar dat het te laag zat. Mijn buik deed ergggg veel pijn. Op het moment dat ze dat zei kreeg ik nog 2 keer heftige weeen en steken en toen voelde ik mijn meisje uit mijn baarmoeder zakken. Ik gaf dat aan en ze keek meteen op de echo en zag dat mijn prinsesje inderdaad uit mijn baarmoeder was gezakt. Er werd mij gevraagd om te persen, in eerste instantie durfde ik dat niet omdat ik dan gewoon aan het bevallen was maar heb het uiteindelijk toch gedaan. En daar kwam ze dan zo klein en onschuldig met haar handjes op elkaar op haar borstkas. Ze knipte de navelstreng en toen mocht ik haar vasthouden, hoe klein ze ook was. Dit was echt heftig moet ik zeggen ik had me nooit kunnen voorstellen hoe het zou zijn om dit mee te maken. Even later mocht ik weer persen om de placenta eruit te persen en dat was ook goed gelukt. Ik heb dus gewoon zowat een bevalling achter de rug. Ze hebben haar in een mandje gelegd en ze mocht met mij mee naar huis. Nu moeten we de begrafenis gaan regelen en het daarna een plekje proberen te geven.
Ik vind het erg jammer en ben ontzettend verdrietig but it wasn't ment to be.

Veel plezier met jullie zwangerschappen.

Liefs Ilham

Met natte ogen lees ik je berichtje..
Jeetje, na alle ellende is het je toch niet gegunt.. Wat heeft ze toch gevochten om te mogen blijven bestaan, helaas mocht het niet zo zijn..
Ik wens jou en je man veel sterkte, andere woorden schieten mij zo niet te binnen..

Hoi Aug,

dank je wel voor je lieve woorden.
Ze was inderdaad een kleine vechter :-(
We gaan haar morgen begraven, gaat zo snel allemaal. Elke keer als ik naar haar kan ik het niet droog houden, ze is gewoon echt weg!

Liefs Ilham

Wat verschrikkelijk verdrietig allemaal! Zit hier ook met tranen. Heb geen woorden die jullie pijn zal verzachten, maar denk aan jullie! Heel veel sterkte om dit grote verlies een plaats te geven!

hoi,

Wat vreselijk zeg.
Ik kwam even hoe het met je ging omdat ik ook op dit forum zat en wilde weten hoe het met iedereen was. Ik heb met 5 weken al een miskraam gehad.
Hoe lang was je zwanger?
Sterkte!

Terug
Bovenaan