Vaarwel mijn kleine engeltje

Lieve Ilham,

ik had al eerder willen reageren, maar kon het niet. Moest zo huilen om je verhaal.
Wat een verlies en het lijkt zo vreselijk erg om mee te maken.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je het een plekje kunt geven.
Ben je de begrafenis een beetje doorgekomen?

Xx

Liever Ilham,

Je kent me niet maar ik ben/was van het Decemberforum.
Ik wil je bij deze Condoleren met je verlies. Je gaat een hele moeilijke tijd te gemoed. Maar neem er echt de tijd voor om dit te verwerken.

Heb je haar een naam gegeven? En is alles gegaan zoals jij en je man dat wilde?
Misschien helpt het om ergens in huis een speciaal plekje voor dr in te richten. Misschien dat je ook wel een foto hebt. Het blijft hoe dan ook jullie mooie lieve dochter.

Heel veel sterkte en liefs,

Komal

Hoi Nikky,griebelbay en babyopkomst,

bedankt voor jullie reacties!

Komal,

jij ook bedankt voor je reactie. We hebben haar een naam gegeven, Oumayma wat in het Arabisch klein moedertje betekend. We zijn dankbaar dat ze ondanks de miskraam perfect eruit is gekomen! Alles zat er gelukkig nog aan, haar armpjes handjes vingers beentje voetjes alles. We hebben foto's gemaakt en haar een eigen plekje gegeven in huis. De begrafenis is vredig verlopen. We zijn samen met mijn man en 2 zonen gegaan. Het was fijn om dit met z'n vieren te doen. Elke vrijdag bezoeken we haar. Dat is fijn om te doen ook wel weer verdrietig maar dat mag. Ik mis haar elke dag, ik mis haar in mijn buikje. Ik ben Allah dankbaar dat ik van haar heb mogen genieten, ook al was ze nog in mijn buikje en was het van korte duur. Ik ben verdrietig maar voel me wel sterk.
Met de tijd zal de pijn minder worden en daar vertrouw ik op.
Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.

Veel liefs Ilham

Terug
Bovenaan