Vaarwel mijn kleine engeltje

Hallo,

Verstop je verdriet niet.
Geef je meisje een plekje wezenlijk plekje in huis.
Misschien een kaarsje met een mooi gedicht of een kleertje wat je al had gekocht?
Ik heb dat niet gedaan omdat ik kort zwanger was.
Bij jou ligt dat anders...
Er zijn sites speciaal over miskramen. Met veel informatie.
Dat heeft mij wat rust gegeven. Hoewel dit de 2e x was dat het mis ging.
Op http://www.vlindersite.nl/ kan je een gedenk site maken en in contact komen met lotgenoten.
Een vriendin van mij heeft 7 kindjes verloren en zegt veel steun te vinden bij lotgenoten.
Nogmaals veeeel sterkte...
Want hoe klein ook...het is en blijft je kindje...je alles!

Lieve Ilham,

Heel veel sterkte, voel met je mee!! Doe alleen wat goed voelt voor jullie! Dat doen wij ook op dit moment.

Een lied waar ik op dit moment veel steun aan heb, is Welcome Home van Michael W Smith. Als je wilt, moet je dat echt even opzoeken op youtube.

Liefs Marit,
mama van Charlotte (overleden op dezelfde dag als jouw meisje), febr13 mama

Wat een vreselijk naar bericht om te lezen. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte met dit verlies.
Hoe verdrietig je gevoel ook is, ik weet zeker dat jullie er sterker uitkomen!

Liefs Daisy, juni mama 2013

Liefe Ilham,

Ik kan met geen woorden beschrijven wat dit bericht met mij doet. Laat staan hoe moeilijk het voor jullie zal moeten zijn!
Ik hoop dat jij en je fam. in jullie geloof sterkte mogen/ kunnen vinden om de moed weer op te rapen om door te gaan.
Ik wens jullie het aller beste en misschien in de toekomst is jullie alsnog een heel mooi en klein wonder gegunt!

Heel erg veel sterkte en ik denk aan jullie!!!
Liefs Marloes

Hoi Blabla,

bedankt voor je tip!
De vlindersite is een mooie site!

Hey Martid,
het spijt me te horen dat jij ook je engeltje kwijt bent geraakt. Je was al hoogzwanger.... dat lijkt me echt heftig. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte!

Hey Marloes,

bedankt voor je mooi woorden.
Alles gebeurd met een reden en wat die reden is weet god alleen, ik geloof niet dat het ons niet is gegund maar misschien zijn we juist ergens voor behoed of staat er ons nog wat beters te wachten... Niemand weet het behalve onze schepper. Ik ben in ieder geval blij dat ik mijn meisje heb kunnen zien en dat ze hebben kunnen vertellen wat het geslacht was. Daardoor heb ik haar een naam kunnen geven en op die manier een duidelijke plek in onze familie. We zullen haar nooit vergeten en altijd in onze harten dragen.
We waren er nog niet uit met de namen, maar toen ik haar zag floepte ik het zo uit mijn mond. Oumayma, wat in het Arabisch betekend... klein moedertje. Vond de naam zo toepasselijk omdat ze ook zo klein was. Dit helpt, dank jullie wel voor al jullie reacties en dat jullie er toch wel voor mij zijn geweest ook al kennen we elkaars gezichten niet.

Wens jullie veel succes met alles en houd jullie kleine engeltjes goed vast straks!

Veel liefs Ilham

Terug
Bovenaan