[quote quote=10460803]Ik ga het vaccin ook nemen icm borstvoeding. Heb meerdere bronnen geraadpleegd, ook via een vriendin in de UK, werkzaam bij WMO. Er is een topic over geweest een tijdje terug, daar zijn toen ook bronnen in gedeeld. Heb dus ook besloten het te doen en ook niet bijv te kolven en weggooien oid, want daar is geen bewijs voor dat dat nut zou hebben op de een of andere manier. Heb eerlijk gezegd meer vertrouwen in de wetenschap en artsen in het algemeen dan in enkelingen die wat anders zeggen, maar dat heb ik met alles rondom de corona pandemie wel. Ook ben ik pro vaccinaties in het algemeen, dus dat scheelt ook. Helaas zijn we door de situatie allemaal een soort van proefpersonen dus er is niks 100% zeker, maar dan ben ik liever gevaccineerd dan als ik corona zou krijgen en een kans heb op langdurige schade (en op die manier ook niet voor m’n kindje kunnen zorgen). Maar dat is ieder z’n eigen keus en die staat iedereen vrij![/quote]
Ja precies! Ik wil me juist heel graag laten vaccineren , maar natuurlijk ook het beste voor m'n kindje! Maar door de verschillende geluiden, ook door artsen ging ik twijfelen!
Mja je hebt ook gelijk! Beter laten vaccineren dan er ziek van worden en je kind helemaal niet kunnen verzorgen