Vader overleden

Hoi Marieke ,

Wij wensen jou heel veel sterkte toe met dit verlies.

Groetjes jessica , joska en nikita veraart

Dank je wel meiden voor jullie steun!!!

Vanmiddag ben ik de hele middag bij mijn (stief)moeder geweest om alles te regelen, jeetje wat was/is dat moeilijk zeg!! Woensdag wordt hij begraven. Iedere avond mag je gaan "kijken" maar Zevenaar is meer dan een uur rijden voor ons, daarom maken ze voor ons een uitzondering dat wij 's middags mogen gaan.

Zoals jullie weten had ik sinds mijn zwangerschap geen contact meer met ze, hij heeft Lyanne dus nooit mogen ontmoeten, daar heb ik zo veel moeite mee!! Mijn moeder heeft mij vastgepakt en niet meer losgelaten, ze is er helemaal kapot van, maar ze beseft het nog niet echt.

Vannacht om 02:30uur is ze met mijn zus door de politie naar het politiebureau gebracht om hem te identificeren. Hij was wel aantoonbaar, maar door het dak van de auto was zijn hoofd gescaplt, weet eigenlijk niet eens wat dat is. Hijis onwel geworden in de auto en is naar rechts gevallen, vrachtauto geramd en met de bestuurderskant tegen een boom aangekomen,ze hebben hem nog proberen te reanimeren, maar hij is ter plekke aan interne bloedingen overleden, hij was dus op slag dood, zeiden ze. Hij heeft gelukkig dus geen pijn gehad.

Morgenmiddag gaan we naar hem toe. Ik zie er zwaar tegen op, maar moet het wel doen van mezelf

Vanmiddag moest ik flink huilen na een sms-je van een van jullie dames (dank Esme). Ze vroegen wie dat was, hele verhaal uitgelegd en vonden het toch wel bijzonder dat je via internet vriendschappen kunt opbouwen.

Ik ga douchen en proberen wat te slapen, moet ook nog een tekst gaan verzinnen voor het bidprentje, nog zoiets moeilijks!!

Groetjes, Marieke

ook al hadden jullie sinds je zwangerschap geen contact, het is natuurlijk vreselijk.
kan me voorstellen dat er nu velen dingen door je hoofd gaan.

ik wens jullie dan ook heel veel kracht en sterkte!

Elise en Merel.

jemig... gecondoleerd, ik wens je heel veel sterkte toe! en er zijn inderdaad geen woorden voor, je hebt intens verdriet en alles staat op z'n kop
hoop dat je iets hebt aan het forum en dat je er misschien wat troost kan vinden!

liefs Jenneke

Hoi,

Ik wil je heel veel sterkte toe wensen voor nu en de tijd die nog komen gaat.

nathalie

wat een ontzettend rot nieuws, en wat is dit altijd zo hard.
ik wens je heel veel sterkte toe in deze moelijke periode, en verder zou ik heel veel willen zeggen maar er zijn waarschijnlijk geen woorden die deze pijn kunnen weghalen.
veel liefs steffie

Lieve Marieke,

Wat ontzettend verschrikkelijk nieuws! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verwerken van het plotselinge verlies van je vader.

Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar zullen hebben.

Liefs,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan