Hoi Meiden,
Bedankt voor jullie steun!
Op het moment gaat het redelijk, maar dat kan zo weer omslaan. Heb echt huilbuien net als het weer, ze komen opeens, en zijn dan ook weer weg.
Gisteren heb ik mijn vader gezien.Hij zag er prachtig uit. Net of hij gewoon lag te slapen, hij had een glimlach op zijn mond. In de kist hadden ze hele mooie grote rozen gemaakt in de bekleding, naast zijn hoofd waren er ook 2 rozen, mijn zus heeft een foto van Lyanne in een van de rozen gedaan,net of ze naar hem lacht, zo mooi!!
Alles is nu geregeld. Ik heb voor in de kerk het nummer van Amanda Marshall uitgezocht, met Beautiful Goodbye. Dat vind ik al jaren zo'n mooi nummer. Ook heb ik de tekst voor het bidprentje gemaakt, niemand kon wat bedenken dus ben
ik maar aan de slag gegaan.
Morgen ga ik er weer heen, van 13:30 tot 14;00 mag ik gaan kijken met mijn moeder. Normaal is het alleen 's avonds, maar omdat ik meer dan een uur moet rijden (enkele reis), hebben ze een uitzondering gemaakt. Dinsdag is de avondmis, maar daar kan ik niet heen, is op zo'n rottijd, precies met Lyanne d'r slapen en voeden (die ik nog zelf).
Dinsdag heb ik even een time-out dag, moest van Jorg, ik loop mezelf voorbij namelijk en ben zo doodmoe!!
Woensdag is de begravenis. Het wordt dan weer mooier weer. We zien wel hoe het allemaal loopt.Ik ben wel blij dat het contact met mijn (stief) moeder nu weer hersteld is.
Groetjes, Marieke