Vader overleden

gecondoleerd

Ik wens je heel veel sterkte,
en huil meisje want dat helpt.

nogmaals strekte Esther

Gecondoleerd,

heel veel sterkte gewenst met dit vreselijke verlies,
en huil meisje want dat helpt.
nogmaals sterkte.

Gr Esther

Hallo Marieke,

Wat fijn dat je vader er zo mooi bij ligt. Ik was bang dat hij door het ongeluk misschien niet  meer toonbaar zou zijn. Nu heb je nog enigzins de mogelijkheid om afscheid te nemen. Ik hoop dat je ook nog de kans hebt om even met hem alleen te zijn.  Vertel hem wat je hem nog graag had willen vertellen.
Als ik het zo lees gebeurt alles in goed overleg en in harmonie. Probeer dat vast te houden, het is zoveel waard. En wat de reden ook is geweest dat je weinig contact had met je vader en stiefmoeder, ik weet zeker dat hij nu boven trots op jullie allemaal is.

Sterkte in deze hectische en wazige periode,
liefs,
Ellen mv Julian

Ik ben even met hem alleen geweest en heb met hem "gepraat".
Ik was zo boos op hem hoe hij daar lag met die grijns op zijn gezicht!!
Hoe heeft hij ons dit aan kunnen doen.Heb ook even flink op hem zitten schelden, lomp misschien, maar het luchte zo erg op!! Mijn zus kwam naar mij toe, die hoorde wel dat ik iets zei, maar gelukkig heeft niemand gehoord wat ik allemaal zei. Ik heb het haar wel verteld en ze zei dat ik moest doen en zeggen wat mijn hart mij ingaf.

Ik ben blij dat ik er vanmiddag weer heen mag.

Groetjes, Marieke

Hoi Marieke,

Ik kreeg een glimlach toen ik las over je boosheid. Ik kan het me helemaal voorstellen. Ik was ook boos op mijn moeder. Zomaar te vertrekken zonder iets te zeggen. Ik heb nog foto's van haar gemaakt toen ze in de kist lag. Ze wilde nooit op de foto, dus ik heb er maar een paar van haar toen ze leefde. Ze kon zelf wel wat cynisch zijn en toen ik de foto's maakte terwijl ze opgebaard lag heb ik nog tegen haar gezegd: "zo nu kun je je niet meer wegdraaien   he". Voor een buitenstaander wellicht heel vreemd, maar volgens mij had ze het zelf ook nog wel kunnen waarderen.

Wat ik nog tegen je wilde zeggen (schrijven) is dat je geen praktische problemen in de weg moet laten staan van wat jij nu wilt. Dit is een zo'n uitzonderlijke situatie, die om uitzonderlijke oplossingen vraagt. Dus als dat betekent dat Lyanne een keer een fles krijgt ipv de borst of eens een keer ergens anders slaapt dan kan dat best een keer. Na woensdag komt voor haar het normale ritme weer terug dat heeft ze snel genoeg door hoor.

Sterkte!
Ellen mv Julian

Hoi Marieke, als ik het goed heb begrepen heb je vandaag een 'rust'-dag..

Maar ik wil je heel veel sterkte voor morgen wensen. Ik hoop dat je voor je gevoel met je vader ook heb kunnen afsluiten wat je nog moest afsluiten met hem.
Volgens mij is boosheid een heel normale reactie als iemand je plotseling verlaat....

Ik denk aan je....

Renske

Hallo

Gatver wat vreselijk zeg!!! veel sterkte de komende tijd!

xx wen mv tycho

Terug
Bovenaan