Vagina?

Leuke namen worden verzonnen zeg maaruh om het nou koffieboon ofzo te noemen???
En dat verhaal op de peuterspeelzaal...ik vind het ook niet normaal hoor dat ze daar kutje zeggen.

Ik heb een jongen, maar bij ons thuis was het vroeger volgens mij een spleetje, bij mijn vriend thuis een voorbips en bij vrienden een plaskontje. Ik vind ze alledrie wel schattig klinken.

Manon

Haha, wat een topic.
Ik had er eerlijk gezegd nog niet bij stil gestaan, maar dit topic heeft me wel eventjes aan het denken gezet. Niet dat dat tot iets heeft geleid, want ik heb eigenlijk geen idee hoe je het nu het beste kan noemen.
Ik ben aan het kijken of er hier nog een goede suggestie komt, haha. Voorlopig nog niet iets gezien waarvan ik dacht...Ja! Om sommige heb ik wel erg moeten lachen hoor.

Groetjes, Emmy

mijn zoon noemt zijn geslachtsdeel gewoon  piemel, dus dat doen wij ook, we hebben nu ook een dochtertje van 8 maanden, en sinds mijn zoon weleens met mij of mijn man mee douched noemt ie mijn vagina een "ronde piemel" haha, hij zegt ik heb een rechte piemel mama en jij een ronde, ik vind het leuk verzonnen van hem dus we zijn het maar zo blijven noemen, er komt een dag dat ie vanzelf wel weet dat ie penis en vagina moet zeggen, Succes allemaal, en ja dat van dat kinderdagverblijf vind ik wel een beetje erg grof om dat zo tegen een kleintje te zeggen.

Hoi dames,

Ik heb echt enorm in een deuk gelegen om al die grappige en soms aparte benamingen voor je vagina.

Ik noem het tot nu toe bij Isabelle een plassertje , maar ja... hoe dat straks gaat als ze gaat praten, dat zien we dan wel weer.

Mijn vriendin heeft een neefje van 3 en die zegt Japie over zijn piemeltje en  papa heeft een grote Jaap en  mama heeft een Truus  

Dus je kan alle kanten op Reneke.

Nou, succes met uitzoeken en ik lees graag wat het is geworden.

Liefs Monica, trotse mama van Isabelle 05-04-2008

Hahahaha grappig.

Mijn vriend noemde in het begin zn piemel ook Japie. Hoe komen ze erop?
Ik denk toch dat het plassertje gaat worden. Alhoewel mn vriend muts wel ok vind hihi.

Liefs Reneke

hoi meiden,

Grappig om te lezen dat er zoveel verschillende benamingen zijn.
Bij ons thuis hadden meisjes een muus en jongens een moos..
dat houden we er nu ook maar in

Groetjes elise

Terug
Bovenaan