Vakantie enzo

Hey meiden,
Afgelopen vrijdag hebben we onze vakantie geboekt!! We gaan samen met vrienden van ons met ook twee kindjes naar Mallorca, club Martha's.
Heerlijk, heb er nu al zin in!!
We hebben meteen zo'n dogtag besteld voor Indy, je weet maar nooit.
Nou had ik een vraagje, hoe doen jullie dat op vakantie met luiers??? Nemen jullie die mee? Of koop je die op vakantie? Ik moet er niet aan denken om een week zonder mijn Pampers te moeten... (ben een fan ;-)) Ik dacht wel, ik verdeel ze gewoon los over de twee koffers stop ze gewoon overal tussen maar misschien hebben jullie betere ideen....
En hebben jullie verder nog tips voor een vakantie met zo'n uk? We nemen iig de babyfoon mee, dat lijkt me handig voor s avonds op het balkon.

En een andere vraag;
Wij hebben nu zo'n Kia picanto als auto. Hij wordt nu echt te klein.... helaas!! Indy zit helemaal met haar voeten tegen mijn stoel aan en ik kan echt niet meer verder naar voren....
Dus hebben we gekeken naar een peugeot 206, maar die paste nog slechter!! En ik stootte mn hoofd. Een ford focus past prima, zou ook binnen het budget passen. Maar heeft er iemand van jullie een Golf 4 met achterin een kinderstoel? Die leek ons ook te klein maar niet gepast...
Ben erg benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt!!!

Hoi,
Je kunt op de site van pampers zien of de luiers daar verkocht worden, ik heb de vorige keer gewoon een pak in de tas gestopt, je kunt ze idd ook verdelen of je bewaard een oude verpakking en verdeeld ze daarover.
Ik zou ook ors en active kool meenemen.

Wij hebben een citroen xsara break, is een heerlijke ruime auto, alleen is het wel zo dat in de autostoelen waar ze nu inzitten ze de passagiersstoel al snel met de voeten raken, in de volgende maat autostoel zitten de benen lager en bungelen ze naar beneden en dan is dat zowiezo ruimer!
Ook bijv een berlingo of een partner heeft veel ruimte, een kleinere auto is vaak juist wat duurder in aanschaf!
Nou veel succes met het zoeken naar een auto en veel plezier op vakantie, wanneer gaan jullie, in de zomervakantie??

Gr MJ

hoihoi

wij gaan dit jaar met de meiden met onze auto naar oostenrijk
maar wij nemen wel zelf 2 pakken luiers mee ( 1 voor floor en 1 voor karlijn ) dan weet ik zeker dat ik genoeg en de goede luiers heb

en wat betreft een andere auto : wij hebben 2dehands een opel astra station via een dealer
oude auto ingeruilt en zodoende niet veel hoeven bijleggen
ideaal hoor
lekker veel kofferbakruimte en achterin ook voldoende ruimte voor de stoeltjes en lange beentjes hahaha

succes met jullie keuze

gr maurilla

haha wou net hetzelfde vragen... wat een dogtag is...
Wij gaan van de zomer weer lekker met de caravan weg, weet alleen nog niet waarheen.. zien we op het laatste wel.
Gaan wel proberen om ook met de pasen en de pinksteren er heerlijk effe met de caravan tussenuit te gaan.. beetje afhankelijk van het weer, hihi.
Aakomend weekend gaan we weer heerlijk naar vlissingen naar stiefschoonvader en schoonmoeder, haha nou daar moeten ze in de nl taal nog maar een goed woord voor verzinnen want dit klinkt niet.
Dus zo snabbelen we overal heerlijke daagjes vandaan.

Wij hebben trouwens een daihatsu yvr... met veel kofferbakruimte voor een klein autootje, en de achterbank kan je goed naar achteren schuiven.
Daniel zit althans niet met zn voeten tegen de voorstoel aan.
En als je veel dingen in je kofferbakkie kwijt moet schuif je de achterbank 30 cm naar voren..
Heerlijk autootje (tenminste als je er niet elke dag 100 km mee moet rijden haha

Heel veel plezier alvast toegewenst voor de vakantie en geniet van alle voorpret,

Liefs Marina

Een dog tag is zo'n ijzere plaatje met gegevens van je kindje,(heb ff gegoogeld)
Wij gaan met het vliegtuig naar Turkije vorig jaar ook gedaan is is goed bevallen.
Wat betreft de auto , als de kindjes in de stoe na de maxi cosie stoel gaan heb je ineens weer veel meer ruimte hoor, dus denk er over na wat je doet.
Wij hebben een ruime auto en bevalt prima maar de volgende wordt een kleinere.

wij gaan eind april een weekje weg.
mn ouders nemen ons mee op vakantie.
geen idee meer waar we precies heen gaan, maar vlak bij de beekse bergen. in een huisje.
ben dan 36 weken zwanger poeh he hahaha.
tis een vakantie in eigen land, dus heb geen last van of de pampers enz wel of niet te koop zijn daar hahaha. maar ik neem ze gewoon mee vanuit huis.

auto heb ik geen ervaring mee :p

liefs, do

Thanx voor de tips!!
Inderderdaad, een dogtag is zo'n plaatje van rvs met de gegevens van je kindje en onze (mobiele) telefoonnrs. Stel dat ze wegloopt ofzo weten ze wie ze is en zijn wij te bereiken. Hij zit met zo'n speciaal kettingkje om de nek, eentje die meteen breekt als ze er achter zou blijven hangen, dus niet gevaarlijk. Heb ook wel van die armbandjes waar je op kan schrijven maar ik vond dit beter.
Ik ga zo op de site van Pampers kijken, ben benieuwd.
Wat betreft de auto, het is nog wel een jaar of twee dat ze in deze stoel zitten toch? En daarbij willen wij graag centrale deurvergrendeling, hebben we nu ook niet.
We gaan half juni op vakantie, dus dat is al snel!! Dan pakken we twee weken waarvan 1 week weg, en dan in september nog een week.
Groetjes!

Terug
Bovenaan