Vakantie enzo

Dit jaar gaan wij voor het eerst naar Zuid Frankrijk. We hebben een huisje met zwembad net niet direkt aan de kust geboekt. We zijn eigenlijk echte Italie fans maar we wilde dit jaar eens wat anders, ook omdat het onze eerste vakantie met 2 kinderen is en we daarom niet meer als +/- 1500 km willen rijden. Ik heb er nu al zin in.

Luiers neem niet ik niet mee ivb met ruimtegebrek, in de praktijk is er altijd wel een A merk te vinden in de locale supermarkten.

Verder tips? Wij nemen altijd een EHBO trommeltje en vaccinatiekaarten mee.
Ik zou niet te veel overbodig speelgoed meenemen, met mooi weer zijn een emmertje en een schepje bij wijze van spreken al voldoende.

In wat voor prijsklasse zoeken jullie een auto?
Wij hebben nu een Fiat Grande Punto van ruim 3 jaar oud.
Echt een ideale auto,kinderstoeltjes passen ruim achterin en rijd verder als een echte Italiaan, maar wordt nu voor ons helaas toch wat te klein met 2 kinderen incl. bagage.
Eigenlijk staat de aanschaf van een nieuwe auto hier voor volgend jaar gepland, maar mocht je intresse hebben (haha), we zijn de eerste eigenaar en hebben er nog geen 60.000 km mee gereden.

groetjes Marieke

Hey Marieke

Ik vrees dat jullie auto buiten ons budget valt... ons budget is onze kia van 2005. Ook nieuw gekocht toen. Denk dat hij zo tussen de 4000 en 5000 euri's opbrengt.... ahum dat hopen we iig.
Toch bedankt voor de tip! We gaan gewoon eens kijken.... heb alleen geen zin he, op mn vrije dag op auto jacht. Heb altijd het idee dat je opgelicht wordt!
Liefs!

Hey Marieke

Ik vrees dat jullie auto buiten ons budget valt... ons budget is onze kia van 2005. Ook nieuw gekocht toen. Denk dat hij zo tussen de 4000 en 5000 euri's opbrengt.... ahum dat hopen we iig.
Toch bedankt voor de tip! We gaan gewoon eens kijken.... heb alleen geen zin he, op mn vrije dag op auto jacht. Heb altijd het idee dat je opgelicht wordt!
Liefs!

Wij hebben een citroen xsara Picasso, een superfijne auto. Achterin genoeg plek voor 1 of meer zitjes en een hele ruime kofferbak. Ook zit je vrij hoog wat ik persoonlijk erg fijn vind....

Oja, wat betreft de luiers. Kinderen vanaf 2 jaar mogen ook een koffer en handbagage mee dus dan heb je wrs wel ruimte over voor een pak luiers. In spanje zijn pampers volgens mij vrij prijzig.....

Groetjes,

Ja de picasso vinden wij een superauto maar wat zwaar ivm de wegenbelasting.
En dat de pampers wat duurder zijn ach ja... we nemen al als extra handbagage de buggy mee. Toch bedankt voor de tips!!

Ja de picasso vinden wij een superauto maar wat zwaar ivm de wegenbelasting.
En dat de pampers wat duurder zijn ach ja... we nemen al als extra handbagage de buggy mee. Toch bedankt voor de tips!!

Terug
Bovenaan