Dit jaar gaan wij voor het eerst naar Zuid Frankrijk. We hebben een huisje met zwembad net niet direkt aan de kust geboekt. We zijn eigenlijk echte Italie fans maar we wilde dit jaar eens wat anders, ook omdat het onze eerste vakantie met 2 kinderen is en we daarom niet meer als +/- 1500 km willen rijden. Ik heb er nu al zin in.
Luiers neem niet ik niet mee ivb met ruimtegebrek, in de praktijk is er altijd wel een A merk te vinden in de locale supermarkten.
Verder tips? Wij nemen altijd een EHBO trommeltje en vaccinatiekaarten mee.
Ik zou niet te veel overbodig speelgoed meenemen, met mooi weer zijn een emmertje en een schepje bij wijze van spreken al voldoende.
In wat voor prijsklasse zoeken jullie een auto?
Wij hebben nu een Fiat Grande Punto van ruim 3 jaar oud.
Echt een ideale auto,kinderstoeltjes passen ruim achterin en rijd verder als een echte Italiaan, maar wordt nu voor ons helaas toch wat te klein met 2 kinderen incl. bagage.
Eigenlijk staat de aanschaf van een nieuwe auto hier voor volgend jaar gepland, maar mocht je intresse hebben (haha), we zijn de eerste eigenaar en hebben er nog geen 60.000 km mee gereden.
groetjes Marieke
Luiers neem niet ik niet mee ivb met ruimtegebrek, in de praktijk is er altijd wel een A merk te vinden in de locale supermarkten.
Verder tips? Wij nemen altijd een EHBO trommeltje en vaccinatiekaarten mee.
Ik zou niet te veel overbodig speelgoed meenemen, met mooi weer zijn een emmertje en een schepje bij wijze van spreken al voldoende.
In wat voor prijsklasse zoeken jullie een auto?
Wij hebben nu een Fiat Grande Punto van ruim 3 jaar oud.
Echt een ideale auto,kinderstoeltjes passen ruim achterin en rijd verder als een echte Italiaan, maar wordt nu voor ons helaas toch wat te klein met 2 kinderen incl. bagage.
Eigenlijk staat de aanschaf van een nieuwe auto hier voor volgend jaar gepland, maar mocht je intresse hebben (haha), we zijn de eerste eigenaar en hebben er nog geen 60.000 km mee gereden.
groetjes Marieke