Vakantie ideeën

Famkeh

New member
<p>Hoihoi,</p><p>Ik was vanavond even een beetje ideeën aan het op doen voor aankomende zomer. Graag zouden we dan met onze kids (3&5jr) ergens in een vakantiepark zoals Landal gaan zitten. Maar Landal is helaas niet in Zuid-Frankrijk bijvoorbeeld. Hebben jullie evt nog andere tips naast Centerparcs (voor mij wat te grootschalig) of Roompot?</p><p>Kamperen zie ik op dit moment nog niet zitten, waardeer het erg een eigen wc te hebben met de kids, vooral in de nacht... En dan vind ik een huisje wel ideaal..</p><p>Ben benieuwd naar jullie tips :)</p>
 
Bij Vacansoleil kun je stacaravans huren door heel Europa. En buiten het hoogseizoen vaak aantrekkelijke aanbiedingen (bijv 14 dagen boeken, 10 betalen)

 
Dit is echt een hele mooie camping, met prachtige (luxe) sta caravans!

https://www.lechatelet.com/camping-frankrijk-bretagne

Is in Bretagne dus niet belachelijk ver rijden met kleintjes en er is genoeg te zien en te doen in de omgeving.

Wij zouden in juni gaan maar ben zwanger van onze 2e en uitgerekend eind juli dus we blijven wat dichter bij huis haha
 
Wij boeken eigenlijk nooit op van die grote parken. Altijd via dingen als airbnb of natuurhuisje ofzo. En daar zitten ook vaak leuke kleine parkjes tussen. Zoals afgelopen zomer zijn we naar een huisje in Duitsland geweest, en dat lag op een parkje met een stuk of 30 huisjes. Kleine kinderboerderij en een speeltuin erbij, en het natuurbad in de straat mocht je gratis gebruiken. Huisje is dan een stuk completer en luxer dan dat zelfs centerparcs je zal geven voor de dubbele prijs. Daarom doen we dus nooit aan die parken: minder voor meer geld. 


 
[quote quote=10506672]Welk park is dit Lewis?[/quote] Naturerlebnisdorf Blauvogel in de Hartz

Er zijn meerdere huisjes die verhuurd worden, allemaal wel lekker oubollig haha!
 
Hoi hoi, ik ben voor komende zomer ook aan het kijken waar ik, mijn man en mijn kind (2 jaar) naartoe kunnen, binnen Nederland. Wij zoeken gewoon een rustige camping/b&b waar we lekker tot rust kunnen komen, met ons kind kunnen wandelen en een leuk huisje kunnen huren. We hebben de Lindershoeve al aangeraden gekregen.
Heeft iemand al een positieve ervaring met Lindershoeve? Of hebben jullie nog andere aanraders binnen Nederland?

Ik hoor het graag, dankjewel!
 
Als je nu nog gaat zoeken voor de zomervakantie, dan ben je betrekkelijk laat. Veel zal al volgeboekt zijn.

Als je iets in Zuid-Frankrijk zoekt, kom je al gauw uit bij campings met stacaravans. Er zijn meerdere aanbieders zoals Capfun, Roan, Allcamp etc.

Vacansesoleil is failliet en is (deels) opgekocht door een buitenlandse keten.
 
Terug
Bovenaan