Vakantie ideeën

Hoi hoi, ik ben voor komende zomer ook aan het kijken waar ik, mijn man en mijn kind (2 jaar) naartoe kunnen, binnen Nederland. Wij zoeken gewoon een rustige camping/b&b waar we lekker tot rust kunnen komen, met ons kind kunnen wandelen en een leuk huisje kunnen huren. We hebben de Lindershoeve al aangeraden gekregen.
Heeft iemand al een positieve ervaring met Lindershoeve? Of hebben jullie nog andere aanraders binnen Nederland?

Ik hoor het graag, dankjewel!
Bedoel je juli / augustus? Dan ben je betrekkelijk laat met zoeken. Veel is al volgeboekt. Zoek je ervaringen van een bepaalde accommodatie, kijk dan op Zoover.
 
Hoi hoi, ik ben voor komende zomer ook aan het kijken waar ik, mijn man en mijn kind (2 jaar) naartoe kunnen, binnen Nederland. Wij zoeken gewoon een rustige camping/b&b waar we lekker tot rust kunnen komen, met ons kind kunnen wandelen en een leuk huisje kunnen huren. We hebben de Lindershoeve al aangeraden gekregen.
Heeft iemand al een positieve ervaring met Lindershoeve? Of hebben jullie nog andere aanraders binnen Nederland?

Ik hoor het graag, dankjewel!
Je kan eens kijken bij kamperen bij de boer. Mijn dochter vond het met 2 jaar super leuk op een camping met kinderboerderij en een speeltuin met wipkip en glijbaan. Ze liep wel 6x per dag langs de dieren om ze grashalmen en blaadjes die langs de kant groeiden te voeren.
 
Terug
Bovenaan