Vakantie in Nederland met jonge kinderen, tips?

Kijk eens op www.rcn.nl
Ben ik errrrug tevreden over.Ontzettend betaalbaar (wij gaan er vaak in de meivakantie naar toe, midweekje 350 euro, en dan is het een schoolvakantie!)
In september 490 euro voor een week in een bungalow huisje.
De huisjes zijn altijd schoon, echt nog nooit tegen gevallen.
Op de home page van deze site staat een kaartje van NL, als je dan op die stipjes staat klik je op de parken, rechts boven in Drente ('De Noordster') gaan wij vaak heen, zijn ook veel leuke dingen in de buurt te doen.Het is een klin dorpje met zo'n ouderwetse brink (veel terrasjes), een C1000, verse bakkerijtjes, restaurantjes, fietsverhuurwikel etc etc.
Succes!Groetjes Roos.
 
wij zijn vorig jaar naar een roompot park geweest.
de droomgaard heet het.
was ontzettend leuk, zeker als je kids in verschillende leeftijden hebt.
zwembaden (dicht en open), sauna, bubbelbad, midgetgolf baan, sport velden, speeltuin met zand,
cafetje waar elke avond wat te doen is, knutsel club elke ochtend, veel animo voor de kids, restaurant, voor de oudere een discotheek, en een snackbar.
je zit in brabant, dat betekent 1 en al bos. (loop je vanaf de camping zo in)
de huisjes waren heel goed schoon, service was heel erg goed, camping is erg kindvriendelijk.
nou ja, ik zal er maar over ophouden hahaha.
maar ik heb het daar ontzettend naar mn zin gehad. ben er 2 keer geweest. 1 keer toen ik tiener was en vorig jaar dan met erwin en thalia.
ben vorig jaar ook op een camping in limburg geweest, naam is me even ontschoten, maar daar zou ik never never never nooit meer naar toe gaan, en zeker niet met kids!
zal morgen eens vragen aan mn moeder hoe die camping heette,
kakkerlakken liepen overal, er was een meer midden op de camping, waar je kind zo in zou verdrinken als je even niet keek, nee absoluut niet over te spreken.

we gaan begin mei op vakantie naar een camping in volgens mij heet die plaats venkel. vlak bij beekse bergen. moet ook heel erg leuk zijn. ben benieuwd :D

liefs, do
 
katjes kelder heb ik idd ook jaaaaaren lang gestaan.
elk jaar een voorseizoen.
was een super leuke camping, ook met alles erop en eraan.
is inmiddels ook van roompot. 5 sterren uit mn hoofd. leuke camping!!!
hoewel ik heel eerlijk moet zeggen dat ik het wel midner vind als vroeger. (ik ben een echte kampeerder en er zijn nu heel veel bungalows gebouwd) t is geen camping meer, maar echt een bungalow park.
 
hahaha nou klinkt t net alsof ik al 80 ben :p met mn jaaaaaaaren hahaha.
maar heb daar echt al vanaf dat ik 3 jaar was, tot mn 18e elk jaar gestaan :p
 
In juni 2008 zijn wij naar de witte zomer in Assen geweest!! Helemaal goed. Veel te doen voor kinderen en een subtropisch zwembad in de buurt. Op het park is een buitenzwembad.

Echt een aanrader!
 
He he,

Denk dat ik er wel een beetje uit ben! Nu moet vriendlief het nog goedkeuren.
Die heeft wat meer eisen..... Die moet en zal de honden meenemen.( Grrr ) Had gekeken naar frankrijk, maar om 1000 km met 2 hijgende honden in de auto te zitten. Nou nee bedankt!

We zijn 3 jaar terug naar Texel geweest, alleen was dat camperen bij de boer. Zo zag het er teminste wel uit.... Verder was dat wel heel lekker met de hondjes aan zee. Had toen 3 miskramen gehad en vond het heel lekker om ff uit te waaien daar!
Heb er nu naar een park gekeken en ik denk dat het een bungalow daar wordt. De honden mogen mee, is vrijstaand, zo te zien ook genoeg voor de kindjes. Dus iemand iets over vakantiepark 'de Krimp " op Texel?

Woon zelf in Limburg, dus dit voelt ook wel als buitenland voor mij... haha

Harstikke bedankt voor jullie tips!
Dikke knuffel
 
Ik kan resort Arcen aanraden. En dan met name de chalets bij het zwemmen zwemmeertje. Dit gedeelte is autovrij, ideaal voor met kleine kinderen, maar je kan je auto op 2 minuten lopen parkeren en er zijn bagagekarren. Ik vond vooral fijn dat alle faciliteiten op max 5 minuten lopen zijn. Dat is voor die kleintjes goed vol te houden. Ze vermaakten zich geweldig bij het zwemmeertje. Binnenzwembad niet enorm groot en glijbanen etc, maar voor kleintjes prima. Was wat koud, maar heb begrepen dat ze dit begin dit jaar aanpassen: betere isolatie. Chaletjes aan het zwemmeertje zijn goed betaalbaar, klein maar van alle gemakken voorzien. Fijne airco, zodat de kindjes s middags goed konden slapen toen het buiten 30+ graden was. Animatieteam is ook super! 
 
 
Terug
Bovenaan