Vakantie met 31 weken zwanger

Ik ga met 28 weken naar Italie. Dan moet ik al een speciale fit to fly-verklaring mee van de vk, check dus even de luchtvaartmaatschappij, bij elke gelden weer andere regels! 
Verder denk ik dat het heel persoonlijk is. Maar als je je niet goed voelt, kun je altijd niet gaan toch?

Persoonlijk zou ik niet meer gaan vliegen maar iets dichterbij een bestemming zoeken en daarna met de baby op vakantie gaan. Momenteel ben ik bijna 32 weken en zou er geen energie voor hebben. 
Je kan helaas nu nog niet inschatten hoe je je dan voelt en hoe het gaat.

Hi
Wij gaan over 5,5 week voor 3 weken naar frankrijk. Ik ben 31 wkn zwanger als we gaan. We gaan met de auto. 4 verschillende locaties. Allemaal relaxte huisjes. We stoppen wat vaker om te plassen en benen te strekken. Enorm veel zin in. En mocht er iets zijn laat ik ons checken in zhs. Heb opgezocht wat er in de buurt zit. 
Grtjs nvn

Het zijn uiteindelijk keuzes die je zelf moet maken en daarin moet je zelf ook de risico's afwegen. Zorg in ieder geval dat als je gaat je ervoor zorgt dat je daar perfect verzekerd bent en goede zorg dicht bij hebt.

Wij hebben ook een vakantie geboekt hoor.. begin juli! Ik ben dan 32 weken zwanger. We vliegen op chille tijden lekker in 2 uurtjes naar Spanje. Een comfortabel hotel met ontbijt en het strand en zwembad voor de deur. Heerlijk nog even genieten met zn 2en! Ik zou het lekker doen.. juist op vakantie hoef je zo weinig! Plof in het zwembad of op een strandbedje neer... heerlijk verkoelen in de zee. En er is gewoon airco overal hoor ;) 
Met 26 weken vlieg ik ook nog naar New York. Lekker met mn moeder en zus een paar dagen erop uit. Nu kan het allemaal nog makkelijk!

Hmm ja lastig wij gaan zelf naar Cyprus als ik 27weken ben. 
Ligt er een beetje aan hoe je je voelt denk ik als je nog makkelijk uit de voeten kan en comfortabel kan bewegen waarom Niet ;) 

lastig hoor ik was met 28 weken een weekje naar Tenerife. het ging prima maar ik merkte wel dat ik niet zo goed tegen de zon meer kon gauw te warm. kwa vliegen met 28 weken ging het nog prima maar ik ben nu 32 weken en ik moet er niet meer aan denken om te moeten vliegen. het word dan toch allemaal wat zwaarder nu.

Ik ga met 28 weken naar Sardinië, en met 32 weken nog een weekje naar Zwitserland. Mijn verloskundige zei dat het prima kon als ik me goed blijf voelen. Inderdaad zoals meerdere hier al zeggen wel voor de zekerheid een fit to fly verklaring meenemen, en gewoon goed kijken hoe je je op dat moment voelt! Ga ik ook doen :)

Terug
Bovenaan