Vakantie met 31 weken zwanger

Ik vlieg met 31 weken naar Zuid-Italië voor 10 dagen. Was ook wikken en wegen wat we zouden doen, maar werk in het onderwijs en zit aan vakanties vast. Het idee van samen wat dagen weg ging toch voor op de angst niets te kunnen, want dat kan overal. Wel even de reisverzekering gecheckt en we huren ter plekke een auto, i.p.v. avontuurlijk met OV. Ga er vanuit dat ik er niets kan, maar zit nu op 28 weken en voel me nog super fit, dus hopelijk blijft dat! 

Geen ervaring met vliegen met dat termijn, maar het is en blijft een gok!
ik ben met 28 weken op wintersport geweest, uiteraard niet op de latten gestaan maar was fit genoeg om de bergen op te wandelen en dagen van 12 uur in de auto te zitten. Nu met 32 weken ook nog altijd nergens last van, en zou het nu zelf prima aandurven en aankunnen om nog te vliegen. Maargoed, mijn lijf en zwangerschap is niet die van jou ?

Ik ga ook met 31 weken op vakantie. Maar Rhodos, 4uurtjes vliegen (Ben nu pas 9 weken) , maar de vakantie was al zo goed als gepland en volgens de verloskundige geen probleem.
Wel een goeie annuleringsverzekering genomen, mocht ik het niet trekken kan ik altijd nog annuleren ? 

Terug
Bovenaan