<p>Hoi! Wij zijn op 17 juni papa en mama geworden van een dochtertje. Een vakantie hadden we dan ook nog niet geboekt. Eerst maar eens kijken hoe het zou gaan allemaal. Nu blijkt ons meisje heel makkelijk te zijn, wat betreft slapen en ze huilt weinig dus we durven nu toch te gaan denken aan een vakantie in september. Ze is dan 2,5 maand oud. We twijfelen heel erg aan de bestemming. Mijn vriend wil graag met de auto richting Oostenrijk, maar ik zie zo’n lange rit van twee dagen niet zitten met zo’n kleintje en zou liever een korte vlucht maken van zo’n 2,5 uur richting bv Menorca, Corfu of het zuiden van Italië en dan daar een auto huren. Mijn vriend vind het juist weer een eng idee om te gaan vliegen met zo’n kleintje. We willen wel echt een eindje weg. Vakantie in Nederland, Belgie of bv de Eiffel vallen af, we gaan vrij regelmatig een weekendje weg en willen nu dus wel echt twee weken in een heel andere omgeving zitten. Hoe zijn jullie ervaringen met zo’n kleintje? Wat had jullie voorkeur? Misschien nog tips voor een bestemming die we over het hoofd zien?</p>