vakantie, wanneer, met wie, waar en hoelang?

Hoi meiden,

Al plannen voor de vakantie? Van sommige weet ik dat ze al geweest zijn of binenkort gaan.
Wij  krijgen de laatste week van juli vakantie (3 weken)  en nog geen plannen.
Waarschijnlijk wordt het een midweek center parcs of zo, lekker met zijn drietjes.

groetjes Sonja

Wij gaan niet op vakantie. In ieder geval niet in de zomer vakantie. Wij moeten elke zondag werken. Ik ben zelfstandig ondernemer op de markt met baby en kinderkleding en dat verkoop ik ook op zondag op braderien.
In oktober gaan we met mijn schoonfamilie een weekend in een huisje.
Daar heb ik best wel zin in.
Gr linda

Wij gaan 2 weken naar Menorca!

Ohhhhh, ik heb er zo'n ontzettende zin in! We gaan in een aparthotel. Lekker lunchen en fruithap eten in ons eigen huisje, we kunnen zelf een hapje  opwarmen, maar we hebben ook lekker ontbijt en diner in buffetvorm. Het is een superkindvriendelijk eiland en dan ook nog het meest kindvriendelijke hotel (kinderbadje, kidsclubs van 0-3 en 4-12 jaar oud, kinderstoelen, je kunt buggy's en babyfoons huren, enz.) en gegarandeerd mooi weer, dus ik denk dat het echt een feestje wordt! Heerlijk, heerlijk, heerlijk!

Als het bevalt, gaan we volgend jaar met zijn vieren, haha!

Groetjes,

Eveline

Wij gaan de laatste week van juli en de eerste twee weken van augustus naar Oostenrijk met de caravan. Lekker met ons viertjes! Voor Floor hebben we een soort hang-baby-bedje gekocht dat boven ons voeteneind wordt vastgemaakt, en Tijmen slaapt in een eenpersoonsbed. Eerst wilden we een stapelbed maken, maar dan moet ik aardig wat kastruimte inleveren, vandaar dat hang-bedje.
We zitten daar op ruim 800 meter hoogte, beetje te koud voor Tijmen om in de tent te slapen, hij is nog maar 2,5 jaar namelijk. Hij zou daar niet alleen in gaan hoor, papa wilde wel bij hem in de tent, maar dit is nu niet meer nodig.
Ik heb er nu alweer zin in, lekker wandelen en lezen en genieten van de kinderen, mmmmmm!
groetjes van Ruth