vakantie, wanneer, met wie, waar en hoelang?

Hoi meiden,

Al plannen voor de vakantie? Van sommige weet ik dat ze al geweest zijn of binenkort gaan.
Wij  krijgen de laatste week van juli vakantie (3 weken)  en nog geen plannen.
Waarschijnlijk wordt het een midweek center parcs of zo, lekker met zijn drietjes.

groetjes Sonja

Wij gaan niet op vakantie. In ieder geval niet in de zomer vakantie. Wij moeten elke zondag werken. Ik ben zelfstandig ondernemer op de markt met baby en kinderkleding en dat verkoop ik ook op zondag op braderien.
In oktober gaan we met mijn schoonfamilie een weekend in een huisje.
Daar heb ik best wel zin in.
Gr linda

Wij gaan 2 weken naar Menorca!

Ohhhhh, ik heb er zo'n ontzettende zin in! We gaan in een aparthotel. Lekker lunchen en fruithap eten in ons eigen huisje, we kunnen zelf een hapje  opwarmen, maar we hebben ook lekker ontbijt en diner in buffetvorm. Het is een superkindvriendelijk eiland en dan ook nog het meest kindvriendelijke hotel (kinderbadje, kidsclubs van 0-3 en 4-12 jaar oud, kinderstoelen, je kunt buggy's en babyfoons huren, enz.) en gegarandeerd mooi weer, dus ik denk dat het echt een feestje wordt! Heerlijk, heerlijk, heerlijk!

Als het bevalt, gaan we volgend jaar met zijn vieren, haha!

Groetjes,

Eveline

Wij gaan de laatste week van juli en de eerste twee weken van augustus naar Oostenrijk met de caravan. Lekker met ons viertjes! Voor Floor hebben we een soort hang-baby-bedje gekocht dat boven ons voeteneind wordt vastgemaakt, en Tijmen slaapt in een eenpersoonsbed. Eerst wilden we een stapelbed maken, maar dan moet ik aardig wat kastruimte inleveren, vandaar dat hang-bedje.
We zitten daar op ruim 800 meter hoogte, beetje te koud voor Tijmen om in de tent te slapen, hij is nog maar 2,5 jaar namelijk. Hij zou daar niet alleen in gaan hoor, papa wilde wel bij hem in de tent, maar dit is nu niet meer nodig.
Ik heb er nu alweer zin in, lekker wandelen en lezen en genieten van de kinderen, mmmmmm!
groetjes van Ruth

Wij gaan waarschijnlijk niet op vakantie deze zomer. Ik zou best twee weekjes naar de zon willen, maar het zit er financieel gewoon even niet in. Van de andere kant maakt het me nu maar weinig uit, want ik vind het echt genieten met Senne als we hier zijn. Lekker wandelen, buiten eten, enz. Alleen het weer.. ik hoop maar dat het lekker warm wordt!

Groetjes, Dionne

ps. Eveline, als jou die vakantie goed bevalt, dan zou ik de naam van het hotel wel willen weten voor een andere keer. Het klinkt namelijk als de ideale kids-vakantie!

Hoi Eveline,

Wij zijn 6 jaar geleden met onze oudste op Menorca geweest. Ik zou zo weer terug gaan. Het is inderdaad een ideaal eiland als je kleine kinderen hebt.
Veel plezier en de rest natuurlijk ook.

Groetjes,
Monique mv Nick

hallo,

wij zijn onlangs teruggekomen van een fijne vakantie in Zweden en Denemarken. IN Zweden hadden we een appartement gehuurd met 2 slaapkamers. Het was de bedoeling dat onze jongste bij ons op de kamer zou slapen, maar hij maakte wel erg veel lawaai tijdens het slapen, zodat mama steeds maar weer wakker werd en het mannetje sliep lekker door!!! Dus verhuisde Stijn naar de gang in zijn kinderwagenbak. Gelukkig paste hij daar nog in.
In Denemarken hadden we een hotel geboekt, waar Stijn nog steeds in zijn bak sliep en de oudste sliep naast ons in een babybedje. Het was een prima hotel. We hebben 2 dagen door Kopenhagen getrokken met 2 jonge kinderen en het is eigenlijk best goed gegaan. Maar volgend jaar boeken we iets voor 2 weken op dezelfde plek en ik denk ook niet meer zo ver weg, is toch rustiger en voor de papa en mama ook wel erg fijn.
We zijn wel gezegend met goede slapers, want de avonden waren lekker voor ons zelf! Heerlijk spelletjes gedaan en lekker bijgekletst!!

groetjes,
sakiris

HAllo

Andere jaren zijn we steeds in mei naar Creta geweest heerlijk
Maar dit jaar hadden we er niet zo,n zin in om met3 kleine kindjes te gaan vliegen
Wij gaan dit jaar in ons eigen landje vlakbij Valkenburg
In een huisje en een kindvriendelijke camping nu alleen hopen op een beetje mooi weer
Wij gaan in juli
En volgend jaar zeker weer naar Creta

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan