vakantie, wanneer, met wie, waar en hoelang?

Hoi Marijke,

zo'n vakantie in een sta-caravan lijkt ons hier ook wel wat. Heb je misschien een internetsite waar ik wat meer informatie kan vinden??

Bedankt, Anne

Wij hebben een caravan in de Duitse eiffel. De oudste (3) vindt het helemaal geweldig. We zijn dit jaar al een paar keer geweest en over over 3 weken gaan we er voor 5 weken heen

Groetjes,
Nanda

hoi anne,

wij stonden op een park van "de roompot". de internetsite daarvan is:

http://www.rpholidays.nl/

wij stonden in zeeland op het park "de roompot"! was echt een geslaagde vakantie en nog lekker dichtbij ook!
hoop dat je er wat aan hebt!

liefs marijke

Hoi,

Ik ga samen met mijn zoon met de boot naar zijn opa (mijn vader) die in engeland woont. Ik vertrek op 13 juli en kom de 16 de weer terug, dus een weekendje. Meer zit er financieel er niet in en  Joshua is ook niet een erg makkelijke baby dus vind ik dit wel genoeg. De boot vertrekt van hoek van holland en in 6 uur en 15 minuten tot Harwich (geloof ik hihi naam vergeten). Het is erg goedkoop en denk ik makkelijker dan vliegen. Ik reisde veel voor de zwangerschap en wil dit niet opgeven en met de boot lijkt me weer een leuke ervaring rijker. Wel vraag ik me af of er babyreddingvesten zijn? Maar goed dat vraag ik dan wel hihi.

Veel plezier iedereen met de vakantie's!

grt suuz mv joshua 8-2-07

Wij gaan twee weken met de caravan naar Duitsland dit jaar! voor het eerst sinds de kids er zijn naar het buiteneland. We willen niet zo ver weg. Nu zitten we in een landal green park aan de moezel, het moet er erg mooi zijn, èn is maar 4 uurtjes rijden! En voor degenen die in nederland willen blijven : www.ardoer.nl is wel een goede tip! Campings waar je vaak ook kunt huren, met een goede kwaliteit! In Zeeland, Veluwe en Twente!

groetjes,
Sabine

Terug
Bovenaan