vakantie, wanneer, met wie, waar en hoelang?

hoi,

nou wij zijn net terug van vakantie!
we zijn lekker 2 weekjes naar zelland geweest. lekker in eigen land dit jaar!
en dat beviel ons goed. maar 2 uurtjes rijden bij ons vandaan.
we hebben een stacaravan gehuurd. compleet met babypakket (badje,campingbed, box en kinderstoel) echt ideaal!
het was hartstikke leuk en senna vond het ook geweldig!
we stonden op een veldje met alleen maar mensen met kinderen dus dat was heel leuk.
en hij heeft ontzetten lekker geslapen! ( had lekker zijn eigen matras meegenomen)

we hebben ook nog heel lekker weer gehad, dus wat wil een mens nog meer!!
kan het iedereen aanraden!!

liefs marijke

Wij zijn net terug van vakantie!
Een all-inclusive hotel op Mallorca. Was ideaal, je hebt het al druk zat met de kids. Nu hoefden we lekker niets te kopen, schoon te maken  of te koken. Lekker 12 dagen met de kids en elkaar door gebracht... En het vliegen ging ook prima!
Gr. Sonja

Hoi,
wij gaan dit jaar niet. Wij vinden het teveel gedoe met zo'n kleintje. Gewoon rond het huis het e.e.a. ondernemen en lekker bijkomen.
Op www.vakantiereiswijzer.nl kan je trouwens kijken naar de recensies van andere reizigers over de hotels, bungalowparken, etc. waar ze geweest zijn.
Groetjes Veerle

Mmmm, nog anderhalve nacht! Dinsdagochtend om een uur of 4 rijden we weg en dan zijn we met pauzes en al een uur of 11 later op onze bestemming: Wattenwil-Grundbach in die Schweiz!
Morgen pakken, laatste wasjes draaien, huis even schoonmaken en laatste boodschapjes doen en dan vroeg naar bed! We komen donderdagavond 5 juli weer terug.
Ik heb er zin in!
Liefs Dionne

O ja, we gaan dus met zijn 4-tjes (paps, mams, Ivar van 31 mnd en Bjarne van 4 mnd) en we zitten in een huisje annex hutje op een berg. We zijn er al eerder geweest en het is er verslavend fijn.

Nou, wij zouden niet weg. Komt Mattijs dat hij 12 juli 2 weken op vakantie wil als verrassing voor mij. Ik helemaal blij natuurlijk! (Ben al 3 jaar niet op vakantie geweest.) Maar ik zei, dan moeten we wel 21 juli weer terug zijn! Viel niet helemaal goed, tot hij door had dat ik een geintje maakte. Vandaag kwam Mattijs er echter achter dat er meer mogelijkheden zijn om nog wat te boeken voor augustus. Dus ik ben er ws toch op 21 juli!

Groetjes Ilona

Wij hebben een huisje geboekt in september, Landal een speciale kinderbungalow (met commode, badje, box etc). Lekker in eigen land, in de Achterhoek. Het is voor ons de eerste keer dat we met hem op stap gaan, dus ik wilde het mezelf niet te moeilijk maken...

Groetjes, Karin
mama van Christian (18 weken)

Terug
Bovenaan