Vakantie

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Ben hier al weer een hele tijd niet geweest, dus meot weer even bijlezen... Met Milan gaat het heel goed, morgen alweer 8 maanden en een lekker mannetje met een eigen(wijze) wil!!!

Vroeg mij af of jullie ook al bezig zijn om jullie zomervakanties te boeken en waar jullie heen gaan, vliegen of met de auto.
Ik zit al weken in de boeken en achter internet te speuren, maar weet t nog steeds niet. Eerst dacht ik Menorca, ook leuk voor onze oudste, maar ja het weer in mei, ik weet het niet. Toen zat ik weer bij Griekenland: Corfu, Kos, Kreta, volgens mij ken in nu alle boekjes van Griekenland... wat een luxe problemen. Heeft iemand al plannen?

Gr Esther

Hoi Esther,

wij houden het dit jaar gewoon op Nederland... als er dan iets is.. zijn we snel terug. Ik vind het gewoon een fijn idee om het voor ons dochtertje allemaal zo normaal en makkelijk mogelijk te houden.
Naar het buitenland? Ik zou best willen, maar die tijd komt wel weer.

Succes met ´verlekkeren ´ en boeken!

Hoi Esther, wij vinden het ook lastig. We vinden het leuk om met de kleine naar een camping te gaan zodat hij met anderen kan spelen. We willen dan wel in een huisje of stacaravan. Maar wij zijn gebonden aan de schoolvakantie wegens het werk van mijn vriend. Hoe erg is dat?! Het is niet normaal wat een prijsverschil?! We hebben dus maar zitten kijken hier in Nederland maar dat maakt nog niet es veel verschil. Dus we wachten nog even af..

Succes met kiezen!

Hoi!

Ook ik ben er nog niet uit!
Een lang stuk rijden in de auto naar Italie waar het zo verschrikkelijk heet kan zijn?
Vliegen? Mijn vriend vliegt voor zijn werk, dus ook geen optie eigenlijk.
Nederland? Met kans op een slechte zomer, dan blijf ik net zo lief lekker thuis........

Ik denk dat onze keuze gaat vallen op een jaar thuis, wij zijn toch meer wintersporters, en als hier de zomer goed of slecht is: we zijn toch liever thuis. We hebben alles bij de hand, een lekkere tuin, een fijn huis.................nee, ik denk dat wij dit jaar lekker thuis blijven van de zomer...............

Liefs Rimke

Wij blijven ws ook lekker thuis. Er zal nog wel een tripje naar de schoonfamilie in Duitsland inzitten, maar verder wilde ik het daar maar bij houden. Ook omdat we net al een andere auto hebben gekocht; centjes zijn ff op!

Succes allemaal met speuren!

Hoi,

Wij zijn nu ook aan het kijken.
Tim is nu 5 maanden en als we in het najaar gaan is hij ruim een jaar.
Turkije, mallorca griekenland ook wij zijn er nog niet uit, maar dat het de zon wordt dat is zeker. Ben benieuwd hoe het zal gaan voor de 1e keer met ons mannetje vliegen!!!

Heb er  nu al zin in.

Liefs Yvonne

Hoi,

Wij zijn nu ook aan het kijken.
Tim is nu 5 maanden en als we in het najaar gaan is hij ruim een jaar.
Turkije, mallorca griekenland ook wij zijn er nog niet uit, maar dat het de zon wordt dat is zeker. Ben benieuwd hoe het zal gaan voor de 1e keer met ons mannetje vliegen!!!

Heb er  nu al zin in.

Liefs Yvonne

Hoihoi,
Wij gaan in augustus 2weken naar zuid-frankrijk!! Dit is een meevallertje omdat het het huis is van de schoonouders van een collega van mn man. 12uur rijden met de stops meegerekend. We gaan 's avonds rijden rond 23.00-24.00uur zodat de kleine de meeste tijd lekker kan slapen. Ach het warme weer, we hebben een zwembad en een grote tuin met veel schaduw, klein opblaasbadje mee. Patrick is dan 14.5mnd dus volgens mij moet dat wel gaan lukken. Gewoon even uitproberen.

Liefs

Terug
Bovenaan