Vakantie

Hallo allemaal!

Grappig dit onderwerp voor mij...
Vanaf april werk ik weer en heb ik geen vakantie!! Op m'n vrije dagen ben ik hopelijk wel op t strand (max. half uur lopen) te vinden met de kids.
Maar echt niet in de hitte hoor!!!! Dat is erg ongezond. Na 17:00 in de zomer en dan nog zwaar beschermd.
Domenikos'eerste vakantie zal naar Nederland zijn. Volgende winter. De oudste vloog voor t eerst met 8mnd en 2,5. De 'middelste' was net 1jaar geweest. Ging prima hoor!
groetjes,Priscilla

Haha wat gaan jullie toch ver op vakantie...helemaal naar Nederland!!! Dat is toch wel een koud en nat land hoor voor die kleintjes :D :D.

Hoihoi,
Maar waarom zou je niet naar een zonnige bestemming kunnen/mogen met een kleintje?? Als je maar genoeg voorzorg maatregelen neemt. Waar wij heen gaan is het rond die tijd meestal 25graden, maar we hebben een grote tuin met veel schaduw, dus dat is goed te doen. Ach tis ook uitproberen, misschien vinden we het uiteindelijk wel niks!!

Liefs

@mamasab: Wij houden zelf niet van 35C tijdens de vakantie omdat wij geen strandmensen zijn maar juist graag veel willen doen en zien. Met de kleine wordt het niet veel anders maar misschien iets minder rondreizen in det auto. Moet zowiezo goed insmeren met factor 50 en zorgen dat een (huur)auto niet in de volle zon sta zodat het 50C is als wij gaan rijden. Als lang als het mogelijk is gaan wij liever buiten de schoolvakanties - dat is meestal goedkoper, rustiger en koeler.

Mor 74

Hoihoi,
Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd!! Ik merk dat sommige mensen het niet zien zitten om na een wat warmere streek te gaan. Wij willen het nu juist gaan proberen, al moet ik zeggen dat 25graden toch nog wel te doen is. Wij zijn vorig jaar in de belgische ardennen geweest en het was koud in september, hebben zelfs de verwarming   nog aan gehad. Nu gaan we naar frankrijk en ik moet zeggen dat het gewoon ook uitproberen is omdat wij ook wel doeners zijn, maar omdat het ook wel redelijk warm kan zijn, vind ik het fijn dat we een grote tuin met veel schaduw hebben en een zwembad dus we kunnen lekker afkoelen.
Ik snap wel dat er mensen tegenop zien om naar echte warmen plekken te gaan, zoals boven de 35graden, daar zou ik ook niet zomaar heengaan.

Wij gaan ook meestal in september na de vakantietijd, maar omdat dit het huis is van de ouders van een collega van mn man hadden we geen keus want in september zat alles al vol, dus gaan we in augustus!! Dit was zo'n mazzeltje, wilde we gewoon doen!!!

Liefs

Terug
Bovenaan