valerie

hoi hoi

fijn dat alles al klaar is is een zorg minder vind ik...

ik heb vorige week een folder uit het ziekenhuis meegenomen die zal ik morgen eens
bellen....
ik heb nu ook al hulp en die blijft ook na de bevalling alleen die mogen geen medische
dingen doen zoals baarmoeder, tempen enz....

en om nu twee mensen in huis te hebben vind ik ook weer overdreven hihi
ik ben nog niet in het ziekenhuis wezen kijken....
ik heb volgende week don weer een afspraak en dan zal ik eens kijken op welke
dagen het is.....

groetjes mandy

Haai,

ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over mijn keuze om in het ziekenhuis te blijven, ik vind er ook zo'n erorme rust op het verloskwartier en de kraamafdeling.
Tijdens de rondleiding merk je dat pas goed...

Ik ben na Nikki's geborte ook nog 2 dagen in het zkh moeten blijven, maar ik lag daar met 4 vrouwen, waar er 3 een beebie van hadden....was niet bevorderlijk voor de rust, en ik weet nu wel dat je  de eerste paar dagen echt wel je rust nodig hebt, maar dat hoef ik jou niet te zeggen...

In het Mariazkh lig je lekker alleen op een kamertje...ik vind dat fijn maar das persoonlijk natuurlijk...

Nou tot de volgende keer maar weer...

Gr Val

heee

ik heb in jan dit jaar in het ziekenhuis gelegen ivm buitenbaarmoedelijke zwangerschap
en het is een goed ziekenhuis....
ik lag daar op een kamer met 3 andere OUWE MUTSEN hihi
ik zelf heb het niet zo op een kamer alleen dan kan ik tegen niemand aan
praten en je man mag toch ook niet de gehele dag langs komen ?????

ik ga zo de kraamhulp bellen
mijn man ziet het ook niet zitten als ik 5 dagen weg blijf HIHI....

je hoort nog wel wat ik ga doen moet toch snel een beslissing nemen
gaat toch wel aardig opschieten nu....

liefs mandy

Hallo,

ja je man mag wel de hele dag bij je zijn, tot een uur of 9 's avonds zelfs...en het bezoekuur is van 14 tot 20 doorlopend dus ik hoef me maar tot 14 uur zien te vermaken...

Ik ben toch al iemand die heel goed lang alleen kan zijn dus vind ik da wel prima...plus darbij kan ik als ik thuis zou blijven geen rust nemen...

Groetjes Valerie

PS hoe was het bij de gyne, of moest je niet vandaag gaan??

heeyy

net gebeld naar kraamhulp maar die komen maar 4 uur per dag..
van 9.00 tot 12.00 dus zit ik weer met kevin die naar school moet!!!!!
en moet nog een vroedvrouw bellen voor de medische dingen..
erg ingewikkeld allemaal....

nu kan mijn moeder of man wel thuis blijven maar ja we hebben een eigen zaak
dus echt makkelijk thuis blijven is er ook niet bij he...
en hij is met kerst al 2 weken vrij....

ze zei ook nog als ik in jan ga bevalllen wordt het wel moeilijk is dan erg druk...
daar zit ik ook op te wachten.....

nou ik ga er nog maar even goed over nadenken wat het makkelijkste is??????

liefs mandy

Dat klopt ja, als je poliklinisch bevalt moet je idd en een vroedvrouw regelen en kraamhulp...omdat ik 5 dagen in het ziekenhuis blijf hoef ik geen vroedvrouw meer te regelen...
Ik krijg 2 dagen 6 uur hulp en een dan 5, wat raar dat jij er maar 4 uur op een dag zou krijgen...

Nou ja, ik wens jou sterkte met de keuze die je moet maken, wij hebben ook lang na moeten denken wat voor mij het prettigst zou zijn.
Nu neemt mijn moeder ons Nikki in huis vanaf het moment dat de bevalling begint, tot ik weer uit het ziekenhuis ben...da's ook wel een luxe voor mijn man en mij.
Tja en mijn man gaat ook gewoon werken en neemt nadat de kraamhulp weg is nog een of twee weken vrij...

Groetjes Valerie

Ik hoef pas de 18de weer naar de gyne...

Hoi Mandy,

Hoe is het ermeej??

weet je al wat je doet, ivm kraamhulp??

Ik lag gister om 20 uur al in bed, ik had de hele dag last gehad van voorweeen...nu is het gelukkig weg.

Alleen vanochtend nadat ik gepoetst had weer, even in bad geweest en het was weer over.
Tja , ik moest wel poetsen, de schoonouders komen zo...jeuj...

Nou ja ik hoor het wel...

Groetjes Valerie

PS heb jij ook van die nieuwjaarsbrieven besteld? Ik heb nee gezegd, ik weet nog niet of dat wel zin heeft bij een kleintje van 3...

Terug
Bovenaan