valerie

hoi valerie

hier alles goed heb alleen wat last van me buik (hardebuiken)

heb vanmiddag ook even lekker op bed gelegen.....
ben blij voor je dat de voorweeen weer weg zijn...het is natuurlijk nog veel te vroeg he..
gezien het bij mij in het begin niet zo lekker ging denk ik bij elk pijntje ohhnee.....

ik heb vandaag niets bijzonders gedaan de hulp is geweest dus mijn huis is weer schoon
heb alleen de geboorte kaartjes boek gehaalt....

ik weet al wat ik wil maar nog even aan man lief laten zien.....

ik weet nog niet of hier de kleintjes nieuwjaarsbrieven maken.....
ik doe het zoiezo wel voor de andere 2.......
maar het stel niet echt veel voor vind ik......

en hebben jullie al sinterklaas geviert wij zondag we zijn er weer van af HIHI.....
volgend jaar doe ik met de 2 oudste lootjes trekken... die zijn   dan 12 en 9 voor
hun vind ik het wel weer leuk geweest......

en heb nikki ook last van de buikgriep gehad....
kevin is de laastste 2 weken ziek gaat een paar dagen goed en dan is het weer
foute boel hij is gisteren weer thuis gebleven en vanmorgen naar school
geweest omdat sint op school kwam....
en morgen zijn ze ook weer vrij....
ga als het goed ga morgen naar mijn vriendin in papendrecht.......

groetjes mandy

oja de kraamhulp
is geregeld ga na de bevalling naar huis......
ik heb 10jan een afspraak met de kraamhulp in mol...
en 12 jan een afspraak met de vroedvrouw....

Haai,

ja vorige weekis Nikki ziek geweest..wel sneu voor die kleine mannen he als ze ziek zijn.

Dus toch maar wel kraamhulp en vroedvrouw geregeld?? Tja ik heb ook lang getwijfeld, maar ik ben er nu echt gerust op dat ik naar het zkh moet...

Ja vanaaf sinterklaas, mijn moeder komt ( mijn vader is int. vrachtwagenchauffeur) en mijn schoonouders komen...ik maak dalijk lekker een grote pan macaroni carbonara...is het makkelijkst en snel klaar.

Ik zit meer in de zenuwen dan Nikki...ben ook benieuwd wat ze van opa en oma's krijgt...Van ons krijgt ze iig een nieuwe poppenwandelwagen, en een poppenkinderstoeltje en bedje...was allemaal in de aanbieding geukkig. En ze krijgt een spelletje, koetje boe?? leek me wel leuk...

Op 16 dec gaan we naar K3 in eindhoven...heb ik wel zin in

En zondag lekker uiteten met mn ouders, zus, vriend en zoon en wij 3en...bij dat oriental ding ( als je naar veldhoven rijdt kom je er langs) Mijn pa en ma zijn dan 30 jaar getrouwd...poeh en ik vond 3 al knap..hihi

Nou groetjs dan maar weer...

Dikk ekus Valerie

heey

hoe was sinterklaas.....is ze blij met der kado's.....
hier gaat het iets minder goed heb buikgriep....
gistermiddag begon ik en de 2 oudste vanacht dus een lekker nachtje achter
de rug......
nu gaat het al weer iets beter.....
hopen maar dat mijn hubbie een beetje op tijd thuis is????
is altijd zo'n nadeel he hij was vorige week ziek geweest en dan ligt ie heel
de dag op bed.....
hij zou voor mij niet thuis blijven hoor.......
ben blij dat ze vandaag vrij waren.....

inderdaad 30 jaar is wel lang he wij zijn volgend jaar 12 1/2 jaar getrouwd was er vroeg
 bij he hihi

groetjes mandy

Hoi hoi,

Tja volgens mij kun je beter 3 zieke kinderen in huis hebben dan een zieke man...hihi

Wel rot voor je dat je ziek bent...hopelijk is het snel over.
Nikki is al de hele dag lekker aan het spelen met dr nieuwe poppenwagen...

Ik ehb al wat kerstversiering it de garage gehaald, vind ik ook zo'n gezellige tijd...

Groetjes Valerie en beterschap!!!!

Hoihoi,

Wat leuk om iemand uit strijp tegen te komen op het forum,hihi! Ik kom daar ook vandaan,dus klinkt bekend allemaal westerhoven en bergeijk,haha!
Waar woon je in strijp?Dan ken je vast de botenlaan wel?haha

groetjes

Hoi Wendy,

wij woonden in strijp in de theresiastraat...ik ben ook met een gekend persoon uit strijp getrouwd...ik weet niet of jij op de theresiaschool hebt gezeten en of je dus 33 bent...maar anders ken je mijn man zeker....

Wij wonen u sinds een jaar in Lommel, ben blij dak uit da roddelgat weg ben...poeh...

Groetjes Valerie

Hey Valerie,

Ik woon nu intussen ook niet meer in strijp,wij wonen nu sinds een jaar in duitsland,net over de grens!
Ben inderdaad 33 jaar,dus zal je man wel kennen,hihi,wat grappig zeg!!

groetjes wendy

Terug
Bovenaan