van hoe laat tot hoelaat slapen jullie kindjes de nachtdoor?

Hoi
was ik ff vergeten bij mijn andere topic te zetten( wat mag hij nu wel en niet)
maar natas slaapt met gemak tot 6 uur sochtends( dan moet mijn man werken en word natas dus wakker.
alleen hij red het dus als hij een laatste fles krijgt om 6 uur..
is dat niet een beetje lang zonder voeding..
van 6 tot 6 slapen..

hij krijgt 4 flessen op een dag met fruithap groentenhap en diksap flessen eerste en laatste melkfles is pap..

groetjes sylvia

Jasmijn slaapt van onge 17:30/18:00 tot 05:00, maar ze krijgt pas tussen 6:30 en 7:00 de fles.
en de laatste fles krijgt ze nooit op vaste tijden, het is maar net wanneer ik op bed ga!

jasmijn krijgt ook 4 flessen, groentehap vanaf 6mnd en fruithapje met ligakoekje erdoor en diksap.

liefs Wilma

hoi sylvia
boas krijgt een fles voor t slapengaan om half 8 en voorheen sliep hij dan lekker tot 8 uur,half 9.sinds deze week is het echter kwart voor 7.
maar we mogen nog niet klagen.
groetjes kari

quote: kari reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2007 12:14:12'));

hoi sylvia
boas krijgt een fles voor t slapengaan om half 8 en voorheen sliep hij dan lekker tot 8 uur,half 9.sinds deze week is het echter kwart voor 7.
maar we mogen nog niet klagen.
groetjes kari

Hooi...
Ik heb sowieso de pech dat natas meteen wakker word als mijn man staat te dochen sochtends..
maar van 18.00 tot 06.00 is dus niet raar of erg lang zonder voeding..?

groetjes

trouwens in het weekend slaapt natas wel lekker van 18.00 tot 08.00 uur...lief van hem he kunnen papa en mama ook ff uitslapen haha

Mats krijgt tussen 19 en half 20 de laatste fles. Daarna meteen naar bed. Sinds van de week geen laatste fles meer om 23 uur! Hij begon ineens een beetje uit te dijen en heeft het dus echt niet meer nodig met 6 maanden! We deden het ook meer omdat het lekker was voor hem...

Nu wordt hij om een uurtje of 7 wakker 's ochtends. Met de fles om 23 uur was dat wel later. Maar goed, we mogen nog steeds niet klagen! En als we zelf thuis zijn leggen we hem na de ochtendfles meteen terug en slaapt hij nog een paar uurtjes en wij dus ook!

Groetjes Martinique

hoi sylvia,

mijn zoon krijgt om 19.30 de laatste fles ( 210 en 7 schepjes voeding ) en dan slaapt hij met gemak door tot smorgens half 8 . Volgens mij mogen ze wel zolang zonder voeding en anders melden ze zich wel.

Groetjes rennie

Terug
Bovenaan