van hoe laat tot hoelaat slapen jullie kindjes de nachtdoor?

Hoi meiden,

Mijn meisje wilde ook niet doorslapen na haar fles (kv) van 11 uur werd ze standaard om 4 uur wakker en met een beetje geluk 5 uur.
Wij zijn toen begonnen met een beetje pap (vanille nutrix) door de laatste fles.(1 eetlepel op 180cc, 6 scheppen friso en 2 nutriton)
Nu slaapt ze heerlijk door en vandaag moest ik haar zelfs om half 9 wakker maken omdat mevrouw nog steeds op 1 oortje lag hihihi.

We zijn er wel wat eerder mee begonnen( nu 2 weken), ze is 2 aug pas 4 maanden, maar reageert er erg goed op, geen krampen en het gaat erin als zoete uhhh pap hihihi.

gr tammy mv jadey 02-04

Hallo,

Nou jullie zijn echt niet de enige.
Levi krijgt tussen 19.00 uur en 20.00 zijn laatste fles en slaapt dan door tot ????. Hij had een maand geleden een behoorlijk ritme en sliep hij vast door tot 5.30 uur. Ik had gehoopt dat hij vanzelf wat langer zou slapen maar nee hoor, hij is alleen maar korter gaan slapen (beetje jammer) Ik heb ook wel eens geprobeerd om zijn laatste fles later te geven maar dat wil meneertje niet, hij is dan zo moe en wil slapen (met zijn fles).

Ik hoop dat dit een korte fase van hem is en snel weer wat langer slaapt.

Groetjes Anne
trotse mama van Levi ( 9 april 2007)

Laura slaapt van 23.00 uur tot 8.00 uur. Om 19.30/20.00 uur gaat ze naar bed en dan maak ik haar om 23.00 uur nog wakker, maar dat doe ik alleen omdat ik anders op twee flessen op een dag kom te zitten en dat vind ik echt nog een beetje te weinig voorlopig. Soms drinkt ze er helemaal niets van omdat ze zo moe is, maar ik blijf het iedere avond trouw proberen.

Groetjes Ilona

jens slaapt van 19.00 tot 6.00, was eerst altijd 7.30
we maken hem nu rond 21 uur wakker voor een fles,
met de hoop dat hij dan langer kan smorgens, want zn grote zus slaapt tot 7.30 en word wakker van jens, en dat vind ze niet leuk

Renske krijgt 4 flessen 165 tot 200cc per fles. En tussendoor een beetje fruit.
Ze  krijgt de laatste fles om 20.00u en dan slaapt ze de hele nacht en krijgt ze de volgende fles om 9.30u.  
Dus maakt ze een langere nacht dan  Natas. Ik zou me dus geen zorgen maken als ie gewoon tevreden is!

groetjes Mieke    

Ilyas krijgt sinds kort 3 flessen. de laatste om 19.30/20.00, 210 water, 7 scheppen opvolgmelk en wat rijstebloem. dan slaapt hij door tot ongeveer 5.30. Helemaal vrolijk wakker. Als ik hem dan een fles geef, slaapt hij wel weer verder tot 7.00 uur. Als ik hem geen fles geef, ligt hij vrolijk in zijn bedje, tot ongeveer 6.00 uur, dan wil hij echt wel drinken. Ik geef hem sinds een paar dagen pap, dus naar beneden. Maar als dat er in zit en 10 minuten spelen, dan kan ik hem zo weer in bed liggen en slapat hij nog een uurtje ongeveer.

Zou alleen zo graag willen dat hij pas om 6.30 ofzo wakker werd voor zijn eten. 5.30 begint een beetje te slopen, helemaal omdat ik daarna dus niet meer slaap (of wakker voor werk, of mijn oudste staat naast mijn bed te springen). Iemand een tip hoe we dat kunnen verlengen?????

Hoi

Hier slaapt hij nog niet door! Slaapt meestal van
19.00 tot 23.00 (borstvoeding) dan tot
3.00 (borstvoeding) tot 6 uur wakker, bij mij in bed hangen/slapen tot
7 uur (fruithapje)
8 uur (borstvoeding)   tot 11 uur slapen
12 uur (borstvoeding)
13 uur tot  14 uur (slapen),
15 uur (borstvoeding)
17 uur groente, aardappel/rijst, vlees toetje  borstvoeding
19 uur borstvoeding.. en zo zijn we rond.

Heb geprobeerd zo overzichtelijk neer te zetten, maar nu naar bijna een half jaar een schema!

grt suuz mv joshua 8-2-07

Terug
Bovenaan