van hoe laat tot hoelaat slapen jullie kindjes de nachtdoor?

12 uur zonder voeding is prima, hoor, op deze leeftijd!

Esther krijgt om 18.15 uur haar warme hap en toetje, da's dan om 18.45 uur op en die slaapt meestal ook tot 6.30 uur. Dus da's ongeveer net zo lang.

Groetjes,

Eveline

Heerlijk al die lekker slapende babies! Volgens mij mogen we echt van geluk spreken dat ze allemaal van die slaapkopjes zijn...
Leah Sol slaapt ook lang, ze krijgt meestal rond een uur of 18.00 18.30 haar laatste borst en slaap dan door tot 07.00 's ochtends. Ik zou wel willen dat het iets opgeschoven kon worden naar voren, maar dit is nu eenmaal hoe het haar uit lijkt te komen. Als ik haar namelijk later voedt wordt ze toch telkens op dezelfde tijd weer wakker.
Het kan in ieder geval geen kwaad, die kleintjes kunnen het nu prima aangeven wanneer ze trek hebben.
Slaap lekker!

wat zijn ze toch knap he als ze al lekker kunnen slapen.
Jadey gaat na haar fles van 7/half 8 naar bed. om 11 uur halen wij haar eruit voor haar papfles en daarna slaapt ze direct weer verder.
meestal wordt ze 's ochtends wakker om half 8, maar vandaag hebik haar om half 9 zelf maar wakker gemaakt. hihihihi ze is al net zo'n slaapkop als d'r vader.

gr tammy mv jadey 02-04

Christian krijgt nog steeds een fles om 21:00-21:30 uur, de 5e en laatste. Nog geen bijvoeding. Sinds hij klaar is met zijn vorige sprongetje, nu bijna 2 weken geleden, valt hij meestal rond 19:30 in slaap en moeten we hem voor die laatste fles wakker maken. Daarna slaapt hij meteen weer door, vaak zelfs al op mijn schouder zonder een boertje te laten (zo schattig!). En ook sinds het vorige sprongetje: hij slaapt tot 7:00-8:00 uur ipv 6:00-6:30 uur wat het eerst was.

Ik heb al eens geprobeerd om 4 flessen te geven, maar dat lukt niet echt. Overdag wil hij echt om de 3-3,5 uur een fles en de 4e komt regelmatig uit op 17:30 uur. Dat vind ik wel erg vroeg, als ik daar 10 uur slaap bij optel, dan zou hij rond 4:00 uur wakker kunnen worden van de honger? Hmm, daar zit ik niet op te wachten! Dus ik blijf braaf 5 flessen geven...

Ik krijg zo wel het gevoel dat ik de enige ben...

Groetjes, Karin

Hoi,
Quinn slaapt van 20.30 tot 8 uur ongeveer.
Karin, Quinn heeft in zijn vierde en vijfde maand nog vaker 5 flessen gehad hoor. Zeker toen het wat warmer was en toen hij aangaf weer meer te lusten.
Nu zitten we op 3 flessen, 1x pap, fruit en groentehap.
Groetjes Veerle

Tjongejongejonge.... Ik durf bijna niet te reageren

Loek krijgt voor hij gaat slapen BV, dat wisselt tussen 18.00-19.00uur. Dan slaapt hij tot 22 a 23 uur. Dan krijgt hij BV met evt aanvullend nog KV. Dan slaapt hij tot 3 a 4 uur en is tussendoor vaak nog eenkaar wakker (met fiep meteen weer weg). We voeden hem nu weer tussen 3 en 4, want anders is het helemaal pet het laatste deel van de nacht! Met een beetje geluk slaapt hij in een keer door tot 6.30 uur, maar vaak moeten we hem dan nog een of een paar keer de fiep geven.

Jullie hebben het echt luxe, hoor!!!

Loek drinkt overdag helaas erg weinig. Ik denk dat wij daardoor nog aan die late en nachtvoeding vast zitten. We kunnen het er helaas niet inproppen! Zonder redt hij het wel tot de ochtend, maar is heeeeeeeeeeeeeel vaak wakker. Dus wij zijn weer voor nachtvoeden gegaan. Wij dromen over de tijd dat Loek van 19.00 tot 's ochtends doorslaapt in een ruk.... Oooooooooh, wat zou dat lekker zijn!

He rosanne,

Je bent niet de enige met slaapgebrek hoor...bij ons is het hetzelfde liedje....Naomi krijgt tussen 23.00 en 0.00 de laatste fles en daarna is het elke keer weer afwachten geblazen....
Als we heeeeel veeeel mazzel hebben is het tussen 6 en 8 voor we weer wakker worden, maar meestal tussen 4 en 6...Had gehoopt dat ze met de rijstebloem wat meer zou doorslapen, maar helaas...Ze is nu 19 weken en het eind van de gebroken lijkt nog niet in zicht, en dat terwijl haar grote zus al met 7 weken begon met doorslapen.....

Moet zeggen dat het een beetje tegenvalt nu....Jij sterkte en veel nachtrust gewenst

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan