Van mij hoeft het niet meer !!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Sorry voor deze topic , maar ik spoug ervan, gister had ik lichtbruin verlies (zie andere topic) , maar nog geen twee uur daarna zijn die kl&^%$ duivels langsgekomen.... Ik snap er helemaal niets meer van , heb alle symptomen (nog steeds ) en toch ongesteld . Test wijst negatief aan....
Ik wordt er niet goed van, van mij hoeft het allemaal niet meer , ik trek dit gewoon niet elke keer die teleurstelling.We zijn nou v&^%$#@! al 15 maanden bezig en ik wil nu een kind .....Zit op dit moment ook flink te janken.............Het hoeft allemaal niet meer hoor,
Ik trek dit niet .....Heb er geen zin meer in....
Sorry maar ik moest dit ff kwijt
Thnx meiden grz en een dikke kus Ber

hee jarber,
ik snap je verdriet,ikzelf zit in ronde 5 en heb het nu ook wel gehad,dacht het vorige maand ook maar nee hoor.
heb je al een afspraak bij de dr gemaakt?
temperatuur jij?ikzelf vind ik dat niks maar schijnt ook wel goed te zijn en heb je al ovulatietesten geprobeerd?het zal allemaal wel denk
ik zal je zo graag willen helpen,maar weet niet zo goed hoe
jarber laat de moed niet zakken....hoe moeilijk het ook is
liefs mier

Hai Ber,

Wat ontzettend klote voor je!
Die hoop, die verwachting en dan die teleurstelling!
Bah, kan me indenken dat je er goed van baalt.
Laat het een beetje zakken en beteien.
En voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat ik hoop dat je toch weer een beetje hoop gaat krijgen en toch door gaat zetten.
Probeer toch de moed weer op te pakken.
Al valt dat niet altijd mee.
Veel liefs

Bianca

hey meid
hoe is het mogelijk dat sommige meiden zo lang moet wachten eer ze zwanger zijn
meid je verdient het echt om zwanger te worden en
hopelijk is het toch volgende maand prijs

groetjes tess

heel veel sterkte vandaag en de dagen die volgen

Hallo meid,

Wat vreselijk verdrietig zeg! Het is ook zo oneerlijk hoe je lichaam je bedriegt! Zit zelf in de 8e ronde en heb het ook een paar keer gehad. Het is zo'n teleurstelling wanneer de k.t RD komen als je denkt zwanger te zijn. Maar kop op meid,  het komt vast en zeker wel hoor! Misschien er een beetje afstand van nemen kan ook goed helpen. Ik weet dat het moeilijk is, want je wilt zo graag he?

Liefs Yvonne

Hoi Ber,

Ik kan me jouw reactie heel goed voorstellen!

Wat ontzettend klote voor je zeg, ik weet eigenlijk niet eens wat ik moet typen zo erg vind ik het, je begint hier natuurlijk aan met het idee: dat doen we even.... en als het dan niet zo rap gaat valt dat ontzettend tegen. Ik denk dat er hier genoeg meiden zijn die dat gevoel herkennen.

Ben je misschien al eens bij de ha geweest? Misschien heeft hij tips voor je?

Heel veel sterkte en huil lekker uit, misschien dat dat al een beetje oplucht?

x Muizeke

hallo

hoe jij reageert schrik ik gewoon van.....
ik heb echt zoiets van doe eens normaal...
ik ben ook al 15 maanden en zit in ronde 2 van clomid en ik heb te horen gekregen dat ik niet eens zwanger kon raken zonder de clomid....
ik heb ook echt hele moeilijke tijden gehad maar dit slaat alles vind ik

Ber, wat ontzettend rot voor je. Ik snap dat je het even helemaal zat bent.Ben je al bij een gyn geweest? Meid, huil maar even die teleurstelling en ellende weg en zet er dan je schouders weer onder! Sterkte.

Missmama, ik wil toch even reageren op jouw reactie. Ik snap dat je jouw situatie vergelijkt met Ber, maar heeft niet iedereen mens recht op zijn of haar eigen mening? Ber voelt zich op dit moment zo, dat jij anders op jouw situatie reageert, neemt toch niet weg dat Ber niet op deze manier mag reageren. Ze heeft verdriet. Heb jij nog nooit gezegd dat je het onderhand wel mooi vindt geweest?

Ik hoop voor jullie beide dat het lange wachten snel beloond mag worden.

Groetjes Anoek

Terug
Bovenaan