Van mij hoeft het niet meer !!!!!!!

Hoi allemaal,

Sjonge wat erg allemaal voor sommige meiden zit het echt niet mee, dat vindt ik dan zo erg voor hen!!!
Gun iederen een lief klein wondertje en deze meiden zeker, als je zo lang moet wachten op zo'n wens, snap ik goed dat je het ff hebt gehad!!!
Hoop voor jullie dat het toch allemaal een keertje lukt met of zonder hulp van de natuur!!!
Heel veel sterkte, denk aan jullie en ga voor jullie hard duimen!!!

Liefs Sandy

quote: missmama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2007 15:04:57'));

hallo

iedereen heeft recht om wat te zeggen en hoe je voelt

ik lieg niet ik ben eerlijk

moet ik dan zeggen wat sneu voor je bla bla bla
terwijl ik dit vind

ik heb ook recht op mijn mening en ik mag die uiten
ik mag zeggen dat ik dit echt ver vind gaan

denk je dat ik het niet moeilijk heb gehad

maar opgeven nee nooit

ik vecht door en dan zeg je niets zoiets dat werkt niet goed

tuurlijk heeft iedereen recht om te zeggen wat je voelt en wilt en ik dus ook !!!!!!!!!!!
Vind het heel knap van je dat je door vecht, maar je kan mij niet vertellen dat je dit nog nooit heb gevoeld of gezegd .. niet als je al zo lang bezig ben....
Sorry maar dit voel ik en ik uit dit hier daar is deze website ook voor ... En als je je er niet bij kan neerleggen dan lees je het niet ... net zo makkelijk ..
En ik ben verder heel blij en ontroerd dat er zoveel mensen zijn die dus wel meeleven.
Thnx hiervoor meiden knuffels Ber

hoi jerber,

sommige mensen moet je lekker laten kletsen :)

ik zelf weet helemaal hoe jij je voelt hoor,

ik heb vorig jaar eind april een miskraam gehad na een onverwachtse maar zeer gewenste zwangerschap en ben daarna heel verdrietig geweest, wel zijn we gelijk door gegaan........en nu 14 maanden later wil het ook maar niet lukken......

we zitten nu midden in de 15e ronde, en elke keer denk ik dat het dan eindelijk zover is, en ja hoor, weer ongesteld........bam boem man met de hamer..........

vele zeggen mij geef het maar op meid, dan ben je des te eerder zwanger..........

kan wat in zitten, maar ja, uhmmmmmmmm HALLOOOOOOOO

keep on going, ik heb makkelijk zeggen hoor, want ik voel me net zo kut, sorry even grof gezegd, daarom is het juist zo lekker om het hier neer te zetten en te zien dat je niet de enige bent,

hou vol, xxx sjur

@ Mismama

ook voor jou is het heel kut,

maar iedereen is anders en ervaart dingen toch anders???????

ik vind dat iedereen hier gewoon lekker moet kunnen zeggen wat ze wil, zonder dat er mensen oordelen, dat is juist het fijne van dit forum :)

ook voor jou, sterkte en geluk met alles, xxx

Laten we het er maar op houden dat iederen zijn eigen gevoelens heeft en dingen ook anders ervaart. En dat iedereen zijn eigen verhaal hier kan vertellen en hart kan luchten, want daar is dit forum toch voor. En iedereen zal wel eens iets hebben en dan moeten we er voor elkaar zijn, dat is toch het fijnste.  Nou ik hoop meiden dat het ons allemaal toch gaat lukken om zwanger te worden.

Liefs Yvonne

jarber ik ben het helemaal met je eens,als je er niet tegen kan reageer dan gewoon niet en niet iemand nog een k.tter gevoel  te geven....
zet hem op meid en miss mama ik hoop natuurlijk dat het voor jou ook nou eens raak mag zijn dat gun ik je ook echt maar snap het ook echt wel als je eigen gewoon k.t voel al ben je zo lang bezig,ik weet zeker dat jij dat ook elke x heb als je weer ongi wordt dat je flink teleurgesteld ben,en dat mag toch ook,daar is dit forum toch ook voor!om elkaar steun te geven op goede en minder goede momenten....succes jarber,miss mama en de andere meiden en dat het voor ons allemaal maar eens raak mag zijn
liefs mier

nee sorry nog nooit gezegd

ik denk wel eens in mezelf van zal het nog eens gebeuren...
dan denk komop je bent jong alles is goed alles is getest het komt goed vecht er voor

ik schrok echt hoe jij dat zij..
ik dacht echt van hoe kun je nou zoiets zeggen

als jij zo denkt moet je weten
maar jij zet het hier op zodat mensen erop kunnen reageren

dus ook ik mag reageren....
iemand die het raar vind dat je zo reageert daar moet je tegen kunnen

net zoals ik ook alles moet slikken wat er om me heen gebeurt
een vriendin van mij staat op springen... heeft net een nacht in het ziekenhuis gelegen te hoge bloeddruk...

heb ik het moeilijk mee gehad om te zien hoe ze de baby kamer inricht
en nog veel meer...
maar ik zou nooit over m'n lippen kunnen krijgen wat jij zij

ik weet tenslotte ook wat het is ik heb er al 1 dus ik weet ook hoe belangrijk het voor me is.....
dus ik zal het nooit zeggen.....

maar jij hebt recht om je zo te voelen....
maar ik heb ook het recht om mijn mening te geven wat ik er van vind... moet je ook tegen kunnen...

ik kan er ook niet mee zitten wat ze over mij schrijven kan er alleen maar omlachen
want laat hun het zelf maar eens mee maken

en iedereen heeft recht op zijn eigen mening...
wat ie ook is...

ik heb maanden lang kut gevoelt
dus ik weet precies wat het is..
loop al sins december bij de gyn

ik hoop elke maand...
maar laat niets toe wil niks voelen
bij de meesten kun je ook niets voelen voor je ongi
dan is de klap ook niet zo hard

als je somige leest net na de eisprong
ik voel dit en dat en dit...
je moet dat niet voelen komt de klap ook niet zo hard
is echt zo

nu ik zo denk en ik weet dat alles goed weet ik ook
het komt goed geduld moet ik hebben
maar daar leer je mee omgaan na een tijdje
de gyn sleept je er wel door heen als je een beetje een goeie hebt
dankzij hem voel ik me goed en weet ik hoe ik sterk moet zijn en alles op zijn loop laten gaan

dat is echt belangrijk

maar nog maals dat is wat ik er van vind en voel en hoe ik het probeer te doen
en het gaat goed geen verdriet meer
alleen maar sterk

Terug
Bovenaan