Van zwanger worden naar zwanger zijn forum!

hoi Dames,

@Sacha: weet je al meer? Las dat je een echo zou krijgen?

@Sola: Hej meid! hoe gaat het nu? Nog bloedingen gehad of niet? Hoop erg voor je dat alles goed is!
Ben zelf ook een beetje onzeker hoor...heb dus een mk gehad en was tijdens die zwangerschap haast niet misselijk en had verder ook weinig kwalen. Nu is dat ook zo en dat maakt me dus best onzeker...bang dat het weer mis zal gaan :S maarja kan ook net als jij niets anders doen dan afwachten.

Hou me op de hoogte!

Liefs Jolien

Goedemorgen dames!
m88:
hoe is je echo gegaan? Alles goed hoop ik?
Jolien:
Hoe is het met je? Spannnend he zo die eerste periode? Bij mij nog steeds afwachten, heb af en toe nog steeds wat verlies, maar dat is alleen bij het afvegen na het plassen ( lekker verhaaltje) maar echt veel is het dus niet. Ik plas wel weer vaak dat wel..Buikpijn ook niet, wel af en toe gerommel..Maar ja er zit soms toch helder rood bij. Heb vanmorgen dus toch maar de huisarts gebeld en ik moet straks terugbellen voor wat we gaan doen. Ben benieuwd, misschien mag ik bloedprikken ofzo dan weten we misschien wat!
Voor jou lekker genieten hoor!
Ik hou je op de hoogte Gr Sola

hoi Sola!

Wat vervelend zeg! Erg heh die onzekerheid! Heb je inmiddels al iets van de huisarts gehoord?

Ik ben ook nog steeds ontzettend onzeker hoor! Heb nog steeds niet echt veel last van kwalen(behalve moeheid, slechte stoelgang en brandend maagzuur)ben niet echt misselijk oid. Telkens zit ik te checken of ik nog wel iets voel omdat de vorige keer mijn zwangerschapsverschijnselen afnamen voor de mk. Zit dus de hele tijd te controleren of ik nog wel gevoelige borsten heb enzo...zucht. Zat er vanavond echt ff doorheen. Zou zo graag echt willen genieten van mijn zwangerschap!maargoed dat zal wel komen als ik de 12 weken ben gepasseerd.

Sterkte meid!

Liefs Jolien

Terug
Bovenaan