vanaf nu (dec.)gaan we ervoor! mama proberen te worden! klets mee!

Dag allemaal

Mijn vriend en ik hebben in augustus tijdens de vakantie besloten dat we voor een kindje gaan en ben toen gestopt met de pil. Had net weer een klein beetje bruine afscheiding dus ook deze maand zal het wel weer niks zijn.
Ik ben 26 en mijn vriend ook, we zijn al 7 jaar samen en wonen nu zo'n 4 jaar samen, lang genoeg met z'n tweeen. We hebben niet echt een 'traditioneel' leven. Ik werk parttime en mijn vriend studeert (bijna klaar) ook wonen we in een flat maar we verwachten binnen een jaar te verhuizen. Toch zijn we er helemaal klaar voor.
Telkens als ik een zwangere vrouw zie of iemand achter een kinderwagen denk ik dat wil ik ook.

Marjolein

Hallo allemaal,
Ik ben in juli gestopt met de pil en zie veel herkenbare dingen op dit forum. Het is erg spannend! Gaat het lukken? Mijn man heeft een zware liesbreuk gehad en de vraag is of het dan nog wel lukt. Iedere maand is het weer spannend, ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar ja, dat valt niet mee.
Groetjes Lientje

Hey Dames,

Wat leuk om al die verhalen te lezen het zo herkenbaar.
Ik klets dus ook graag mee....als dat mag?

Ik ben 23 jaar mijn vriend 24 vanaf sept gestopt met de pil. we hebben eerst mijn cycles afgewacht (ben nu nog ongi) en  daarnaar gaan we ervoor! Ik vind het heel spannend en wil er ook niet al teveel mee bezig zijn.

Leuk om met meiden te praten die in hetzelfde schuitje zitten!
Kun je je ei toch ergens kwijt.

Liefs
Mij

Hoi,

Leuk om te lezen dat er al een hoop mensen meekletsen.
En ook een paar (net als ik) die gaan voor een tweede.
Gezellig hoor!!

Nou als iemand vragen heeft?? Kom maar op!
Als je iets wil weten over een snelle bevalling, kan je bij mij terecht, haha.

Meiden tot hoors!
groetjes linda

Ook ik wil wel graag meekletsen. Spannend allemaal hè?!
Wij hebben  begin van de maand (december)  besloten om voor een kindje te gaan. De eerste dus. Ik ben tenslotte 28 en mijn man (bah, wat klinkt dat officieel) is 30, dus een mooie leeftijd om er aan te beginnen dachten wij.
Ik moet zeggen dat het voor mij wel extra spannend is of dat het allemaal wel gaat lukken. Want voordat ik op m'n 17e de pil (en later de nuvaring) ging gebruiken, was ik nog nooit uit mezelf ongesteld geweest. Als alles nu wel 'normaal' verloopt, moet ik volgende week ongesteld worden, maar ja, of dat zo is......
Ik hoop natuurlijk dat het helemaal goed is gekomen, want eigenlijk kan ik niet wachten tot ik die streepjes op de test zie verschijnen.

Ik hoop voor jullie allemaal, en voor mezelf ook, op een heeeel vruchtbaar jaar 2007!!!

hallo meiden

wat leuk dat   we het zelfde mogen delen
ik ben een meid van 29 mijn   man is 32   we zijn net getrouwd
 dit is onze eerste ronde   heel spannend   moet rond de 24 ongesteld worden liever niet
 ik heb ook vage   verschijnselen waardoor ik denk ben ik nu zwanger   zere borsten misselijk     ik hoop het wil het wel graag dus mischien verbeeld ik me het wel   we wachten af wel spannend   gr marianne

Hallo,
Mijn mannetje en ik zitten nu in de klusweek en wij  klussen om de dag en hebben het berekend via predictor. Maar vanaf wanneer begint de klusweek?
Wij zijn niet altijd blij met de klusweek, hoe graag wij ook een kindje willen. We genieten meer van de spontane 'klus', dan van het klussen in de de klusweek. Herkent iemand dit?
Hele fijne feestdagen en een vruchtbaar 2007 toegewenst! Veel liefs Lientje

Wat leuk! Zoveel meiden die er ook voor gaan...! Wat jij zegt Lientje is erg herkenbaar, zo'n klusweek voelt soms aan als een verplichting vooral als je (zoals wij deze week) het erg druk hebt. Maar we maken er dan wat grappen over en dan wordt het ook wel weer leuk en spontaan.
Wat ik ook bijzonder vind is de leeftijd van de meiden hier. Ik ben zelf 25 en vind het nog aardig jong om aan kinderen te beginnen. Toch vind ik hier op het forum veel meiden van deze leeftijd of zelf iets jonger. Leuk is dat!

Maar ja, de klusweek is nu voorbij. Op naar 4 januari mijn nod. Ik hoop dat ik door die feestdagen niet zo gespitst ben op alle tekenen die er op 'zouden kunnen' wijzen dat ik zwanger ben.

Ik merk nu ook dat ik iets rustiger ben geworden over het zwanger worden. In mijn schoonfamilie spelen veel vruchtbaarheidsproblemen. Mijn zwager en schoonzus hebben één kind (een Godswonder), want de broer van mijn man is praktisch onvruchtbaar en het zusje van mijn man loopt ook al in het medische circuit. Hierdoor was ik erg gestressed en erg somber over het zwanger worden. Ik kan het nu meer  los laten in deze 4e ronde. Ik kan het toch niet controleren en toch niet zelf bepalen wanneer ik zwanger wordt.

Hoe staan jullie daarin?

Nou, ik ga naar de winkel om mijn kerstboodschappen te halen. Ik ben benieuwd hoe druk het zal zijn!

Voor iedereen fijne kerstdagen!!! Geniet ervan.

Liefs, Line

Terug
Bovenaan