vanaf nu (dec.)gaan we ervoor! mama proberen te worden! klets mee!

Pff, ben gelukkig niet de enige die zo af en toe zo tegen de klusweek aan kijkt, dank je wel Line!
Ik kan me voorstellen dat het je wel bezig houdt, maar het is bij hun wonder boven wonder gelukt, dat moet je dan weer power geven. Maar ik begrijp je helemaal!
Ik  voor je! Liefs Lientje

Hallo

Ik ben ook volledig nieuw op dit gebied. Ik ben 25 en we zijn 24 oktober getrouwd. We komen binnenkort op tv op Talpa met onze bruiloft. Misschien een rare vraag maar jullie hebben het steeds over de NOD. Wat is dat eigenlijk.

Ik ben halverwege mijn pilstrip eind november gestopt. Ik kreeg gelijk een bloeding een paar dagen erna. ik weet dus nu niet hoe mij cyclus is. Mijn vriend is binnenvaartschipper en twee weken helemaal van huis en dan weer twee weken thuis dit is zij werkschema. Hoop maar dat mijn vruchtbare dagen niet in die twee weken zijn dat hij steeds weg is. Ik voel me nog wel een broekie hoor tussen al dat zwangerschap geklets maar we kunnen elkaar helpen toch? Een reden die ook meewerkt is dat ik vaak allen ben als mijn man weg is en dan ben ik niet meer zo alleen. Ik verheug me er heel erg op.

Groetjes juf Anne

Hoi Juf Anne

NOD is Niet Ongesteld Dag, de dag dat je dus niet ongesteld wilt worden

Succes met klussen en geniet van je vakantie!

Liefs Jessy (ook juf!)

Hoi allemaal,

Ik heb al eerder geschreven dat wij voor een 2e gaan.
De rode duivels zijn er nu mijn cycles is goed nu gaan we er voor.
Hopelijk gaat het net zo snel als bij de eerste in 4 maanden

Een gelukkig en vruchtbaar 2007

Groetjes sandra mama van niels 1,5 jaar

Hej hallo!!

ik wil ook heeel erg graag meekletsen!!
Ben Marieke en ben 23 jaar. Ik ben echt helemaal een beginneling, want afgelopen zondag heb ik de laatste pil geslikt!! Mijn vriend en ik hebben pas een huis gekocht en het is nu lekker zo goed als klaar, en zelf zijn wij er helemaal klaar voor om papa en mama te worden! Het is zo spannend allemaal he?! Merk je snel wat aan je lichaam wanneer je stopt met de pil? Voor ons is 1 januari dus helemaal een goed begin van het nieuwe jaar, want dan zou ik eigenlijk normaal gesproken weer met mijn pil-strip gaan beginnen!

Volgende week is bij ons thuis internet ook weer aangesloten, en dan zal ik hier zeker vaak te vinden zijn!

Voor iedereen een baby-vol 2007 toegewenst!!

Hee,
Nog meer meiden erbij! Ja, toen ik op het forum kwam moest ik ook wennen aan al die afkortingen die overal voor gebruikt worden..haha.. Nu is het wel gemakkelijk. Voor mij komt mijn nod weer dichterbij, donderdag 4 januari! Ik vind het toch wel weer spannend, maar ik voel me niet anders ofzo. Kan nog tegen alle geurtjes, niets opgeblazen gevoel of pijnlijke borsten... Nou ja, ik zie wel weer!!

Wat zijn de andere nod-data van de meiden die hiermee kletsen?? Nog meer mensen rond 4 januari?

Liefs, Line

hallo meiden  

ik ben zwanger   hoera   ik hoop dat jullie ook snel zwanger mogen zijn   we zijn superblij nooitgedacht   dat het de eerste keer al zou lukken  

ik wens jullie een vruchtbaar 2007 toe groetjes marianne

Hoi Line, ik kwam hier ook ff kijken en heb toevallig ook 4 jan mijn NOD!!! Zitten in ronde 4 voor 1e kindje en ik ben 27 jaar. Jij? Succes met wachten.......duurt nog wel even.......

Groetjes,

MamaJudy.

Terug
Bovenaan