Vanaf wanneer loopt jullie kindje?

A

Anoniem

Guest
Hi Dames!

Bent benieuwd vanaf wanneer jullie kindje los kon lopen.
Jurian was 12 en halve maand.
Hij kon pas laat zitten en kruipen ging ook laat , staan ging ie pas met 9 maanden.

Liefs
Janet
Mv Jurian 06-07-2007

Hoi!

Gemiddeld lopen kindjes met 15 maanden. Lotte deed het twee dagen voordat ze 15 maanden werd. Intussen hobbelt ze lekker rond. Echt een raar gezicht, bijv gisteren op het strand. Haren in de wind en stappen maar!

Groetjes, Marisa
(Lotte, 2-5-2007)

Geweldig om je kindje los te zien stappen he! Echt geweldig.
Wij zijn begin deze maand op vakantie geweest, en daar liep ie ook los over t strand (wel met vallen en opstaan af en toe, maar toch)

Vind het opzich ook een stuk relaxter nu Jurian zelf kan lopen, hij kan zichzelf nu echt urenlang achtereen vermaken.

Hoi

Jayden deed zn eerste stapjes op zn 1e verjaardag en 2 weken erna liep ie echt, en nu nog steeds! Hij is van 23 juni en hij loopt eigenlijk vanaf het begin al heel goed, weinig vallen en ook niet echt wankelen ofzo. Vind het ook wel fijn hoor, hij zelf namelijk ook!
Alleen als ik naar de stad ga en hem mee neem in de wandelwagen wil ie niet zo heel lang meer blijven zitten zoals vroeger, nu wil hij zelf ook mee lopen!! En in je eentje kan dat best vermoeiend zijn, een wandelwagen duwen en op een loslopend kindje letten...

xxxjes

Hoi,

Nou ons wondertje stapt vol trots de kamer rond hoor!! Begon met een paar stapjes op het strand. Toen we thuis kwamen liep ze opeens 2 meter naar Oma toe. De week erna met een big smile liep ze van de bank naar de tv-kast!! En nu de hele kamer rond...
Met 13 maanden liep Jennifer dus!!
Prachtig gezicht!!

Gr. Ilone

Hoi hoi,

Onze Justin liep met 14 maanden. Het was op een zaterdagochtend. Mijn man en ik waren alletwee beneden met Justin en ineens ging ie lopen! Ik heb meteen de videocamera gepakt en gefilmd!! Echt leuk! Justin is nu trouwens ruim 15 maanden.

groetjes mirjam

Nou ik heb 2 sloompies in huis hier hoor hahaha.. Mijn oudste liep pas los toen hij 21 maanden was.. De jongste is nu ruim 13 maanden en die staat nog maar net aan de bank en die zie ik voorlopig ook nog niet gaan lopen..
Ik hoef hier dus nog nergens achteraan, is ook wel zo fijn hihi..

Terug
Bovenaan