Vanaf wanneer loopt jullie kindje?

Birgit liep al een poos aan de hand, maar ik denk dat ze 13 maanden was dat ze echt los een paar stapjes zette. Sinds die dag ging het snel, ze hobbelt nu met gemak overal heen en thuis rent ze al bijna...
Idd makkelijk dat je haar gewoon even op de benen kan zetten ergens, maar ook lastig, want je moet ze steeds beter in de gaten houden! in de winkel ook, ze trejt alles uit de schappen :)

Evelien

Dylano is bijna 16mnd en loopt nog niet los. Maak me er ook niet druk om, komt vanzelf. Hij is wel flink aant oefenen hoor.

Liefs Debby.

Hoi!

Tara (06-05-2007) begon met 13 maanden kleine afstandjes te 'rennen' (van het ene bed naar het andere - ca. 1 meter afstand- waarna ze eigenlijk snel op het andere bed 'viel' met haar armen) en vanaf ca. 13,5 maand begon ze zelfstandig te lopen. Eerst nog erg wankelend, nu rent ze vaak. Ik vind het nog steeds eng, want soms rent ze schuin en dan valt ze. En als je buiten bent, is het oppassen, want ze zijn zo snel op een andere plek en pakken (grijpen ) van alles, vooral in supermarkten.

Groetjes,
Shivana

Hoi,

Vera 12 en een halve maand kan net ander halve week rollen.
Staan kan ze nog helemaal niet, ja, 5 seconden als je haar neerzet op de commode met Mama als steunpaal.

Gr. Karin

Onze zoon is 12,5 maanden en loopt nog niet (duurt denk ik nog wel heel lang).
Hij kan net rollen. En hij kan zitten als je hem neer zet. En staan inderdaad ook eventjes met steun van ons. Dus vlot is hij niet (hahahaha)

Tam

anouk loopt nog niet los,gaat dan snel zitten.wel loopt ze met de loopauto,langs meubels,aan de hand.komt vanzelf.

gr petra

Terug
Bovenaan