Vanaf wanneer sliep jullie baby door?

<p>Ik ben erg benieuwd wanneer jullie kleintjes voor het eerst de nacht (wat meer regular) door begonnen te slapen (laatste voeding tot eerste voeding)! Onze zoon is 11 weken en we merken wel dat hij langer begint te slapen, maar hij slaapt nog niet door (wordt vaak nog wakker om 3-4 uur). Nu zit hij geloof ik ook in een sprongetje dus nu is het elk uur vanaf 2 ‘feest’ ;) (hoop maar dat het een sprong is).</p><p>Ik verwacht nog niets van onze zoon qua doorslapen hoor, ik weet dat het vanzelf een keer komt en ik ben allang blij dat hij heel makkelijk gaat slapen s avonds rond half 8-8 uur. En elk uur langer dan 4 achter elkaar in de nacht vind ik al mooi meegenomen. Ben gewoon benieuwd hoe dit bij anderen ging!</p>

Hoi,
Uhm voor het eerst met 5 maanden denk ik. Was sporadisch whahha.
Ze is nu 13 maanden en slaapt vaker niet door dan wel.

Hij sliep vaak in de avond van half 7 tot 12 en daarna een ruk tot 6. Dat deed hij trouwens tot hij 6 maand was ofzoiets haha! 

Echt doorslapen van 19-7 doet ze sinds ze 11 maanden is. Maar ook dan zitten er nog steeds nachten bij door minder goed gaan. 

Doorslapen als in langer dan 5u, voor het eerst met 7mnd ofzo?
voor het eerst klokje rond (we schrokken ons dood hahaha), met 9mnd. Tegenwoordig (11mnd), meestal 20.30-5, en dan 5.30-8.30 

Terug
Bovenaan