Vanaf wanneer sliep jullie baby door?

Wij zijn redelijk gezegend met ons mannetje qua slapen! Rond 12 weken sliep hij vanaf ca 23.00 tot 6.30-7.00. Vanaf dan tot 5 maanden steeds beter in de avond ook, vanaf ca 19.00-19.30, met nog wel een avondvoeding rond 23.00, waar ik hem voor uit bed haalde. Die heb ik met 5,5 maand laten doen en sinds dien slaapt hij altijd tot minstens 6, meestal 7! Hij is nu 7,5 maand.

11 weken is nog veel te jong om door te slapen. Zee hoeven tot 2 jaar nog niet eens te kunnen.  Mja fijn is anders die van ons bijna een jaar en slaapt nog niet door. 

Mijn oudste dochter met 8 weken (van 23.00-6.00, is dat ook doorslapen?) maar met 12 weken was dat weer voorbij en ze sliep pas weer écht door toen ze 9-10 maanden was.
Mijn jongste dochter is 11 weken, slaapt van 22.00-5.00. Dus 5.00 is wel fijn, maar ze slaapt s avonds niet vroeg! 
Doorslapen zijn ook fases heb ik gemerkt bij mijn oudste. Als ze een keer doorslapen betekent dat niet dat ze het altijd blijven doen.. het hele eerste jaar blijven er periodes dat ze toch weer een flesje nodig hebben s nachts of dat ze wakker worden door dromen/verlatingsangst/bang in het donker/tandjes etc.... 
Dus verwacht niet dat als je kindje binnenkort een keer doorslaapt, dit altijd zo blijft! ?

[quote quote=10256399]11 weken is nog veel te jong om door te slapen. Zee hoeven tot 2 jaar nog niet eens te kunnen. Mja fijn is anders die van ons bijna een jaar en slaapt nog niet door.[/quote]
Nee ik verwacht het ook nog niet! Ben gewoon benieuwd.
Ik bedoel met 'doorslapen' nu idd van 23 tot 6/7 ofzo (dus klokje rond is nog een stap verder haha). Onze zoon slaapt van 1930 tot 12/1 en dan daarna tot 3/4 en dan tot 6/7 nu.

Bij mij slaapt hij vanaf 2 maanden van 23 tot 6 of 7 uur meestal. Maar vaak al vanaf 18u in bed, waar ik hem nog wakker maak voor voeding rond 19u en dan gelijk weer in bed en slaapt hij tot ik hem weer wakker maak voor de voeding van 23 uur.

Wij hebben geluk met een slaapkopje in de nacht. Met 5.5 week sliep hij van 23.00 tot ongeveer 7 uur en vanaf 9.5 week hebben we de voeding van 23.00 uur laten vallen omdat hij niet wakker te krijgen was. Hij slaapt dan tot 6.30/7 uur in de ochtend. Hij is nu 3 maanden dus hopelijk blijft hij zo goed slapen. 

Hi allemaal
Wij mogen ook niet klagen met onze uk
Ze is nu 14 weken en slaapt sinds week 9 al door van 2200 tot 500 en nu tot 700. Dan moet ik er vaak nog wakker maken ook?
Ze werd s'nachts niet wakker voor de fles en als we dan toch de fles gaven dan dronk ze bijna niet. Wij zijn de voedingen overdag gaan ophogen zodat ze toch genoeg  binnen krijgt  sindsdien slaapt ze altijd door en drinkt overdag genoeg.

Terug
Bovenaan